7 Eylül 2012 Cuma

Sonbaharda İstanbul'da.


Bu sene, çok sevdiğim turuncu mevsim olan sonbahara İstanbul'da girdim. Balçiçek İlter'in "Söz Sende Yaz Sohbetleri" programı için davet edilmiştim.( 02.09.2012 tarihli yayın). Davet sebebi Türkiye'de alanında ilk örnek olan kitaplarımdı. Bu iki kitabım, henüz insanların alışkın olmadığı, dünyada birkaç örneği bulunan bir alana aittiler. Türkiye'de kolay lokma bol aşk barındıran dolayısıyla da çok satan kitapların yanısıra, bu tarz kitapları da yazabiliriz diye çıkmıştım yola. Kitaplarımdan ve özelliklerinden bahsedebilmek beni mutlu etti. Kişilik itibariyle çekingen ve biraz da utangaç bir yapım olduğundan zordu. Ama gerek diğer konuklar, gerekse Balçiçek hanım öyle kibarlardı ki onları tanımak benim için şanstı. 
*
Kitaplarımın yanısıra çizimlerime de yer verildi. Sosyal medyadan ve gerçek hayattan pek çok arkadaşımın desteğini unutamam. İş yerimdeki arkadaşlarımın beni nasıl mutlulukla karşıladıklarını da. Paylaşım en büyük mutluluk sebebi değil midir zaten. 
*
Sonbaharı İstanbul'da karşılamak güzeldi velhasıl..

8 yorum:

Sittirella dedi ki...

İzlerken, içim(iz) kıpır kıpırdı :)
Gururum(uz)sun :)

FADİŞ dedi ki...

İzlemek isterdim, kaçırdığıma üzüldüm şimdi.

Deli Anne dedi ki...

ben izlemedim keşke izleyebilseydim.. tebrik ederim Nihan'ım.

Nihan dedi ki...

Ellacım,
çok teşekkür ederim.:))

Fadişcim,
keşke izleyebilseydin.

Müminecim,
canım sağol.:))

Berceste dedi ki...

Basligi gorunce hiii geldin ve haber etmedin mi yoksa diyecektim ki, guzel birsey icin burada imissin. Yasasin yasasin demek istiyorum :D

Nihan dedi ki...

Canım hep aklımdan geçtiniz ama bir gece kalıp döndüm. Görmeyi çok isterdim.

Bunu Bugün Öğrendim dedi ki...

Merhaba,

Kitaplarınızın adları nedir acaba? Ben de merak ettim, incelemek istedim.

Teşekkürler.

Nihan dedi ki...

Mehabalar.
Kitaplar Tuhaf Yolculuk ve Issız Gezegen, Doğan Egmont yay. daha fazla bilgiyi portfolyomdan books kısmından edinebilirsiniz.:))