13 Nisan 2012 Cuma

Tree Angels


Nerede yaşarsak yaşayalım, toprak, ağaç bizim bir parçamız...Zaman geçtikçe insan bunu daha iyi anlıyor...Ve ister inanın, ister inanmayın, bahar gelince ağaç melekleri ortaya çıkıp fidan dikimine başlarlar...
*
Biraz önce oğlumla beraber karşılıklı çizim yaptık...Bu benimki...Eklemek istedim. Bu akşam birkaç çizim yapmam gerekiyor...Sonra belki tvitter hesabımı etkinleştiririm...İnstagramı kurcalamam lazım...vaktim olursa...
*
Each spring, the tree angels are dibbling...


12 yorum:

kara kitap dedi ki...

ağaç meleğinin gülümsemesini sevsinler.ne güzel olmuş gri-pembe uyumu, mavi çiçeklerse aradan, ay ne diyeceğimi bilemedim.hissettirdiği duyguyu anlatamadım.kafam karışık bugünlerde kendimi ifade edemedim.ama bir eksik var bu postta, dur bakıyım düşüneyim eksik ne acaba? hıh buldum.

hani oğlunun çizimi?

Deli Anne dedi ki...

ne güzel olmuş bu renk, bu çizim:)

FADİŞ dedi ki...

Pembiş pembiş pek sevdim ben bu olumlu bakış açısını, pembe kanatlı robotunu severim ben, iyi hafta sonları:)

Eva dedi ki...

Bi' belediye başkanı olsam her yere bergamot ağacı ekerim diyorum ısrarla. Bu mükemmel robot kadar olamayan insanlar var yahu!
Ayrıca gri ve pembe/lilayı sende gördüm ve gri pantolonumun üzerine pembe t-shirtümü giyeyim bari bu akşam eheh süpermiş :* Yine bayıldım yine :)

kardelen sezgin dedi ki...

bayıldım çizimler güzel renk uyumu da iç açıyor

Nihan dedi ki...

karakitapcım,
onun çizimi buzdolabının üzerinde..:))

müminecim,
teşekkürler, ben de çok sevdim..:)

fadişcim,
sana da iyi h.sonları..:))

evacım,
bence de giy, süper olur..iyi eğlenceler:)) uçuk mavi çantayla tamamlamanı önersem..:))

Eva dedi ki...

Memnuniyetle dinlerim, teşekkürler :)

Nihan dedi ki...

Kardelen hanım,
çok teşekkür ederim..:)

Ashley ★ dedi ki...

Çok ayrıntılı ,bakması güzel bi çizim.

Hayali Nesne dedi ki...

"...bahar gelince ağaç melekleri ortaya çıkıp fidan dikimine başlarlar..." çok sevdim.

Berceste dedi ki...

Elleri dert gormesin o robotlarin da, robotlari cizenlerin de :)

gülşah dedi ki...

Canım bende senin gibi ağaclarla arkadaşım,kucukken onlara gidip sarılırdım,simdide onalarla konuşuyorum,agaçlar konusunda aynı hisleri yaşamamız beni çok mutlu etti,nede olsa aynı ruh insanlarıyız, dünyalıyız ama ruhumuz uzaylı:))