30 Nisan 2012 Pazartesi

Mazgala Düşersin


Çok severek yaptığım bir çizim oldu...Devrik kahve bardaklarının arasında yürüyor...Ayaklar altında ezilmesi ya da mazgala düşmesi içten bile değil..Üstelik takım elbise giyinmiş..:))
*
Benim bloğun tatili gelmiş..Bu sene iki ay erken geldi..:))Çok işim var...ve işlerimi halledebileceğim birkaç ay...Twitter'da arada sırada paylaşmaya devam...Eylüle kadar bana müsade...Şu dört ay kafamı kaşıyacak zamanım olmayacak...Önemli gelişmeler olursa paylaşmak için dönerim...:))
*
I'm very busy nowadays...and next four months..see you later..:)

17 yorum:

Sittirella dedi ki...

Seneye görüşseydik Niyanım! :/
Arada ses ver, meraktan delirtme e mi? :)
Yerim bu bızt!ın takım elbisesini, çantasını, çok güzel olmuş çizim.
Elindeki telefon mu onun? :)

Nihan dedi ki...

Canım, saat var elinde..zamanla yarışıyor..işadamı..:))

Merve dedi ki...

harika çiziyorsun bence, bayılıyorum bunlara bakmaya.. işlerinde kolaylıklar dilerim :)

Nihan dedi ki...

Merve,
çok teşekkür ederim..ben de sana kolaylıklar dilerim..

laleninbahcesi dedi ki...

ay aman düşmesin mazgalai takım elbiseye yazık:)
Kolay gelsin

Red Riding Hood dedi ki...

Ne ? Hemde Eylül'e kadarmı ??....:/

Bugday Tanesi dedi ki...

nEW yORK sanki orası :) Bana resmen orayı hatırlattı...

didem dedi ki...

Zengin kalkisi oldu ama bu simdi. Bence Eylul'e kalmaz gelirsin...

Meyra dedi ki...

bu zamanla yarışan sanki çizimin sahibiymiş gibi geldi bana;) ne dersin Nihancım?

kara kitap dedi ki...

o pembe pabuçlu kızın dantelli çorabından istiyorum ben.bulan göndersin lütfen.arkadaşım modayı da çok yakından takip ediyorsun ne diyim sana.:)) bu yıl topuklu ayakkabın içine böyle soket çorap giymek modaymış.ben yıllardır söylerim kışın giysek ne olur ayakların üşüyor diye.moda artık ya bu kış giyebilirim. :)) robotcuk da fazla acele etmesin ona kızacak bir kupa kraliçesi yok. :))

*Ra dedi ki...

Çok sevdim seni :))
Sevgiler...

kutupayusu dedi ki...

ben buralara gelene kadar kadar sen yogun işlerin arasına çekilmissin bile nihancım ... tekrar buluşuruz ne de olsa diyorum :) anneler günün kutlu olsun:)kuzucuğu öp benim için :)

Doorstepping dedi ki...

Bu hiç iyi olmadı :(
Robot manyağı, çizebilen insan hayranı olarak ben daha yeni buldum seni.
Napalım bekleriz :)

Burcu Baser dedi ki...

çok uzun değil mi yaw bu ara özleyeceğim çizimlerini ve yorumlarını. şimdiden kolay gelsin

CEPAYNASI dedi ki...

kolay gelsin Nihancığım...
umarım düşündüğünden daha erken dönersiin...
kendine iyi bak:)

Ioana-Carmen dedi ki...

great photos! I would love it if we followed each other. I'll be following you through GFC!

FashionSpot.ro

girlshygirlguide dedi ki...

ne kadar güzelmiş çizimlerin .. takibe aldım heryerden =D