16 Mart 2012 Cuma

Last Rain

*
Hello Spring..
*

13 yorum:

Eva dedi ki...

Robotic Snow :) Nasıl da neşeli düşüyolar yere, bayıldımmm :*

evellean dedi ki...

wow... Your spring begins with a very unusual rain)

FADİŞ dedi ki...

Çok beğendim çok, ben böyle imrene imrene beğendim diyeceğim hep, ellerine sağlık:)
not: bu arada çok ilginçtir tezini okuma fırsatı buldum:)

kara kitap dedi ki...

yağmur yağıyor seller akıyor, pembe saçlı kız camdan bakıyor... robot yağmuru olursa o gün cepli bir şeyler giyerim ki robotlardan biri cebime kaçıversin.benim arkadaşım olsun.

Ashley ★ dedi ki...

hehe çok eğlenceli

A-H dedi ki...

kapsonun altindaki gizli tebessume ve pembe saclara bayildim :))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

where is the spring? I am cold :D

Humberto Dib dedi ki...

Great blog!
Cheers from Argentina.
HD

didem dedi ki...

Yumusaklar degil mi????

The Bookness dedi ki...

Yes! Spring has arrived here in Oslo as well. Followed. I'm Turk too! And maybe you'll visit me.

thebookness.com

alkım dedi ki...

harika! that's the inspiration for me:)

Nihan dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için...Thank you very much..

gülşah dedi ki...

pembe şaçlarına bayıldım:)