3 Ocak 2012 Salı

The Sketchbook Project











Üç yıldır düzenlenen ve dünyadaki tüm çizerlere açık olan Sketchbook projesine katılmak istiyordum ama yoğunluktan vakit ayıramamıştım..Bu sene defterimi alıp içimden geldiği gibi, keçeli kalemlerimle yaptım çizimlerimi..:))Hikayesini yazdığım kısımları sildim ama bir konusu da var..:))Defter uzun bir Dünya turuna çıkacak ve pek çok insan tarafından incelenecek...Yukarıdakiler bir kısmı..Çizimleri bitireli uzun zaman oldu...Şimdi paylaşabildim..:))

16 yorum:

battodol dedi ki...

hepsi çok nefisler nihnacım :)
mutlu yıllar bu arada :)

kara kitap dedi ki...

nihaaaaan!!! :))))))))) bunlar muhteşem olmuş.çok güzelleeeer :))) yarışmada sana bol şans diliyorum,robot melekler yanında olsun.kırmızılar, yeşiller.hele son resim. :))) süpersin sen

FADİŞ dedi ki...

Çizimler çok güzel, ellerine sağlık. Sketchbook projesini de ilk defa senden duyuyorum, çok ilginç bir proje gördüğüm kadarıyla, gidip iyice bir inceleyeceğim sayfayı. Teşekkürler:)

meyra dedi ki...

laleli çizime bayıldım resmen Nihancım eline sağlık:)
hemen projenin evine uğruyorum,şansın bol olsun...

Dijital Günlük dedi ki...

Çok güzel Nihan Hanım :)
Sketchbookları çok severim.
Bu projeyi de ilk kez duyuyorum, güzel proje.

NzN dedi ki...

hepsi birbirinden güzel bunların!!
becerikli hatun seniii :))

Sitare dedi ki...

hadi hayırlısı

gülşah dedi ki...

cok güzel olmuş herzamanki gibi:))izmirde olsam seninle projeler planlardık:))

Selen dedi ki...

cok heyecan verici!! ne harika!

A-H dedi ki...

Nasil guzeller bunlar boyle ellerine saglik ;)
benimde bir sketch book'um var arada karaladigim ama senin cizdiklerini gorunce dayanamayip kendini camdan atti :)))))

Evren dedi ki...

Bayıldım, çok güzel! Eline emeğine sağlık!

Yemek Atlasi dedi ki...

Harika! Bol şanslar dilerim.

didem dedi ki...

Hadi bakalim. Iyi sanslar. Nerelere gidecek?

Berna dedi ki...

Çok çok güzeller! Ellerine sağlık, ben bayıldım :)

gunlukcugum dedi ki...

Bol sansss

aysunberktayozmen dedi ki...

Sketchbook projesine, yapmış olduğunuz çalışma çok iyi,yaratıcı bir çalışma olmuş.Tebrikler.Geçen yıl kızlarımla ben de katılmıştım.Sayfa adedi de bayağı fazlaydı epeyi uğraşmıştım.