18 Kasım 2011 Cuma

Zamanda Yolculuk ve Keçeli Kalemlerin Grevi

*
İki kafadar, zamanda yolculuk yapacakları aracın planları üzerinde çalışıyorlar...Bu aralar işim gücüm yine keçeli kalemlerle...Eskiz defterinden bir sayfa...Umuyorum ki erimeyen kar taneleri bulabilirlerse, Dünya'ya dönerken yanlarında getirsinler... Keçeli kalemler tahminen greve giderler çünkü bana bakışlarını hiç beğenmiyorum...Derin ama anlamlı bir sessizlik içindeler.:))...Bu proje onbeş çizimden oluşuyor...Bazılarını arada sırada buraya eklerim..:))
                                                                            

9 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Yaratıcısınn :)

Nihan dedi ki...

;))

Sittirella dedi ki...

Hadi onbeşi bir arada zor olur... da, beşi bir arada yapsan, üç gönderide göstersen bize hepsini olmaz mı? :)
O kızın yanaklarını öperim ben! :)

Nihan dedi ki...

Sen istersin de olmaz mı..:))

Buket dedi ki...

keşke kitap fuarına gelip seninle tanışanlardan olsaydım :))

kutupayusu dedi ki...

ben az uğruyorum ama sen çok çalışıyosun ... burda bunları görünce çok mutlu oluyorum ...
devamını heyecanla bekliyorum nihancım :)

Nihan dedi ki...

Buketcim,
ben de çok isterdim..umarım birgün kahve içebiliriz..:))

Kutupcum,
senin bu aralar sıkıntıların var...aslında hep aklımdasın..

didem dedi ki...

Nereye ve hangi zamana gidicekler merak ettim simdi..

Adsız dedi ki...

Bigün bizlede kahvee içermisin Nihan :) ?
Redridinghood