14 Kasım 2011 Pazartesi

Kitabevinde Bir Gün


Bir kere görmeye gitmiştim onları..Raflara yerleştikleri ilk hafta...Sonra araya başka meseleler, sağlık sorunları, koşuşturmacalar girince uzun süre ilgilenememiştim...Geçenlerde yine kitabevlerinden birine gittim...Gözgöze geldim ikisiyle birden...Yaklaşırken onlara doğru, sayfaların arasındaki kahramanlarımı düşündüm..."Biz iyiyiz, çok iyiyiz, merak etme." dediklerinden eminim...Artık benden çıktılar...Garip bir his...Benimle birlikteler ama bana ait değiller...Onları seven nice insanlar var...İnanıyorum ki kahramanlarım bazılarını benden daha çok sevmişlerdir...Okuyanlar da onları...Raftaki hallerine bakarken ve hep beraberken, henüz ayrılmamışken, onlar sayfaların aralarına yerleşmemişken, yaşadığımız süreci düşündüm...Size garip gelebilir ama onlar benim yakın dostlarım olmuşlar...Kahramanlarımdan birinin adı Alaşım, en sevdiklerimden biri...Eylül ve Barut'u da seviyorum...
*
Neyse..Çocuk kitabı gibi görünmesi sizi yanıltmasın...Evet çocuklar orada hoşlarına gidecek bir macera bulacaklar ama itiraf etmeliyim ki ben bu kitapları daha çok yetişkinler için yazdım...Birbirinin devamı niteliğinde iki kitap...1-Tuhaf Yolculuk (300sy).....2- Issız Gezegen (370sy)...Yayınevi: Doğan Egmont
*
İkisini birden elime almış, kitabevinde incelerken görevli çocuk yanıma gelip beni onlar hakkında bilgilendirmeye başladı...Hiç çaktırmadan :P onu dinledim...Bana "Son sayfada yazar hakkında bilgi bulabilirsiniz...Farklı ve ilginç bir tarzla tanıtılmış." dedi. Gülümsedim ama en arka sayfayı açmayı istemedim...Fotoğrafıma baksa, bir de yüzüme ilginç olurdu gerçekten..:)) Teşekkür edip kitaplarımı rafa yerleştirdim, içimden kahramanlarıma "Hoşçakalın.." dedim...Dışarı çıkarken arkama bakmadım..:))


Sevdiğim yazarların kitaplarının arasındalar...Hepsinin değil, birkaçının...:))

17 yorum:

Yemek Atlasi dedi ki...

Nihan nasıl merak ediyorum kitaplarını. Turkiye'ye gelir gelmez ilk iş alacağım hemen.

Deli Anne dedi ki...

Ay ne güzel birşey yaşamışsın Nihan'ım ve ne de güzel anlatmışsın.. film gibi okudum.. Çook çook iyi olsun kahramanlar :)

Burcu dedi ki...

tekrardan hayırlı olsun geçikmeli olarak canım :) çok sevindim senin adına henüz buralara gelmez kitapların ama ilk fırsatta almak isterim sevgiler :)

Sittirella dedi ki...

Canım arkadaşım :)
Senin kitaplarını kendime hediye alıp bir de imzalatacağım sana :)))
Sen imzalarken, ben diğer odadan yastık kılıflarını çalmakla meşgul olacağım tabikisi de...:)
Meraktan delireceğim burada!
Ne güzel duygudur kimbilir... dilerim daha da güzellerini yaşarsın canım benim.

New York'tan dedi ki...

Ne guzel bir duygudur o, masallah :)

gSd dedi ki...

çok tatlı 1 kıskançlık
neden olmasın diye 1 şevk yaşadım içimde

tebrik ederim
sayıları 100leri bulsun dostlarımızın inşallah :)

didem dedi ki...

Kiyamam bir de gidip gidip kahramanlarini kontrol eder, iyiler mi diye bakar. Ben olsam hergun giderdim. Bol satislar!

FADİŞ dedi ki...

Tebrik ederim, hemen almalı:)

nazpek dedi ki...

ne güzel bir duygudur
Tebrikler yürekten

NzN dedi ki...

tebrik tebrik tebrik ederim seni kuzuuu :))

Wicked_Stardust dedi ki...

Muhteşem bir his olmalı. Özellikle de Neil Gaiman'ın yanında olmak. Ya aslıdan sadece o raflrda olmak bile. Çok takdir ediyorum. Bravo diyorum. Elinize sağlık diyorum. Bize de kısmet diyorum. Diyorum da diyorum işte.

kara kitap dedi ki...

senin kahramanlara evde iyi bakıyorum.yanına güzel kitaplar yerleştirdim.yakında yanlarına bir de asimov aldım mı tamam olacaklar.

nihan,duygusala bağlamadan yazayım,iş yerinde ağlarsam şimdi olmaz. dünkü görüşmemizin bana ne kadar iyi geldiğini tahmin edemezsin. teşekkürler..

Noni dedi ki...

Ben bugün aldımmmm ve nasıl heyecanlandım sana anlatamam! Seni görmüş gibi oldum Nihancım, o kitaplardan enerjin bana aktı sanki! Şimdi iki cildi de okumak için sabırsızlanıyorum ;) Ellerine, yüreğine, hayal gücüne sağlık! Başarıların daim olsun arkadaşım...

Nihan dedi ki...

Canım arkadaşlarım,
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim...hayatın güzellikleri paylaştıkça değer kazanıyor...hayatıma kattığınız değere çok teşekkür ederim..:))

beste dedi ki...

tebrikler canim sonunda hakettigin yeri aldin birgun imzalatmak uzere diyelim:)

Dijital Günlük dedi ki...

Nihan Hanım, harika bir duygudur eminim ve çok keyif verici :) Hele de hayal ürünlerinizi raflarda görmek, binlerce insana yayıldığını düşünmek ve en güzeli hayal ettiğiniz şeyin elinize verilmesi ne kadar güzel. Başarılarınızın devamını dilerim, tebriklerrrr :)

gülşah dedi ki...

canım benim kitapların baska ruhlarda,baska fikirlerle tanısacak cok keyifli