20 Kasım 2011 Pazar

Hediye Paketi


Kraft kağıtları kullanmayı çok seviyorum...Özellikle çizim yaparken, hediye paketlerken...Kurabiye adamları kraft kağıtla sarıp üzerine yine kurabiye adam çizmek...İçine elyaf dolduracağımız ve çizim yapacağımız ufak dekoratif nesneler yapmak için kullanmak da hoş oluyor...Doğal görünüşlerini seviyorum...


Çok sevdiğim biri var...Onun hediyesini de kraftla paketleyip üzerine bu çizimi yaptım...Artan şeritleri de üzerine yapıştırdım...Artık sahibine gitmek için bekliyor...:))


Görenler öyle sevdiki...Bloğumda paylaşmak istedim...:)))

22 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

cidden bayıldım:))
ellerine sağlık!

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Nasıl beğenmem:)
Bir hediye paketi ancak bu kadar güzel paketlenir.

Ashley ★ dedi ki...

Oha yaa :S Bunlar çok güzel ama benim aklım yastıkta hala ,fırk fırk çok yeteneklisin Nihan abla.Fikirleri hayata geçirmen çok güzel birşey.

Leylak Dalı dedi ki...

Bunu sevmemek mümkün mü? Dedim ya o robotun hastasıyım, evlat edinecem:)) Aslında çizerini mi evlat edinsem ki:))

kutupayusu dedi ki...

nihancım bu paketi açmaya kıyamaz insan yaw :)

Wicked_Stardust dedi ki...

beni de sevsin birileri böyle. sevmekle yetinmeyip bi de bana robotlar çizsin. bayildim..

defneyleyasamak dedi ki...

Kiyip da o paket acilmaz nihancim

A-H dedi ki...

Nihancim yine hunerini konusturmussun ;) Ama hediyeyi alan kisi nasil kiyip pakedini acacak merak ediyorum, paket baslibasina sanat eseri :)

Buket dedi ki...

içinde hediye olmasa da olur. nasıl güzel :)

füsfüs dedi ki...

BAYILDIIIIM:) sahibi çok şanslı, içi boş olsa bile insanı mutlu etmeye yeter bu paket

Sittirella dedi ki...

Açmam ki... :)))

Yelish dedi ki...

Elinin degdigi her sey bir baska hal aliyor resmen .hele o cizdigin yakisiklaya bayiliyorum :)

New York'tan dedi ki...

Cok cici olmus Nihan'cim ellerine saglik :)

NzN dedi ki...

valla bana böyle bi paket gelse alırım o paketi elime bütün gün önüme gelene gösterir gösterir çok pis hava atarım :)))
çook ciciiii

kara kitap dedi ki...

ben bu paketle bişiy yaparım ki!

Anindayorum.com (LtfMtlr) dedi ki...

Güzel bir tasarım olmuş :)

battodol dedi ki...

paketlerin en bi şahanesi olmuş bu, bayıldım ben buna

gülşah dedi ki...

canım,ne güzel bir paket öykümde senin gibi paketler yapıyor,seninkini görse bayılır:)

Nihan dedi ki...

Canım arkadaşlarım hepinize çok teşekkür ederim...paketi sahibine dün verdim..çevredeki insanlar bir anda başımıza toplandı..ben de şaşırdım..sahibi paketin üzerindeki çizimi çerçeveletecek...:))

didem dedi ki...

Arkadasin ne sansli. O hediye paketi yirtilmaz saklanir artik. Cok guzel olmus.

nnn dedi ki...

insan bu paketi atamaz ki! Çerçeveletir ancak :)

Yunkabu dedi ki...

bayıldım.. benim iki küçük oğlum robotlara bayılır. ben de çizmeyi denedim, akşam onlara vermek için. uğraşması bile zevkliydi. çok teşekkürler