18 Ekim 2011 Salı

Doğan Egmont ve Benek'in Masalı


Bu kitaplar 10 - 80 yaş arasındaki tüm hayalperestler için yazıldı..
*
Tanıştığımızda ben beş yaşındaydım, sen üç. Her çocuğun bir hayal arkadaşı olmalıdır, demiştin ya. Gözlerim kocaman olmuştu seni dinlerken. Gidecek hiç bir yerinin olmadığını söylemiştin...Benimle kalabilmek için ne numaralar yaptığını yıllar sonra anladım. İyi ki yapmışsın. Hatırlıyor musun yağmurlu günü? Pistonlarına kadar paslanmış halde, elinde yağdanlığınla "Beni içeri al." diye bağırışını. Dışarı çıktığını bile farketmemiştim. "Beni unutuyorsun!" diye sızlanmıştın. "Yokoluyorum, farkında değil misin?" O zaman farketmiştim silik göründüğünü. Ben büyüyordum, senin yokolman normaldi. "Beni yeniden görünür kılmalısın." demiştin çaresizce. "Nasıl?" demiştim ya, cevabın hazırdı. Bir romanın kahramanı olmak işe yarar mıydı? İşte herşey böyle başladı. Romanda Bızt Kısadevre kimdir? diye sorsan, herkes sana söyler.


Çok uzun bir süreçti. Güzel sonlandığı için mutluyum. Kitaplarım matbaadan çıkıp Doğan Egmont'a ulaşmışlar. Bir hafta içinde dağıtımı yapılacakmış. Gerçek dünyada ve sanal dünyada pek çok arkadaşım içten desteklerini eksik etmediler üzerimden. Mutluluğumu paylaşmak istedim.
*
Çizerime, editörlerime ve genel yayın yönetmenime çok teşekkür ediyorum.
*
Bugün, iyi bir gün...

23 yorum:

battodol dedi ki...

Hiiii muhteşem bir gün bence. Tebrikler canım,yolun açık olsun eminim çok güzel olmuşlardır. Merak merak meraktayım :))

Zeynep Gemalmaz Çelik dedi ki...

Harika! Cok sevindim senin adina bugun aldigim basilan 2. Cocuk ktabi. Ne guzel kriz gecti demek ki memlekette. Yazsin, cizsin guzel eller, okusun minik bebeler. Benim de yazip cizimini yaptirttigim bir cocuk masalim var. 1,5 sene once tamamlanmisti. Kriz mriz derken gume gitti basimi. Artik kutuphanemde tozlanmakla mesgul. Belki bir gun bana da olur boyle bir guzellik. Ama o gun olana kadar sizinkilerin keyfini surecegim. Tekrar tebrikler.

Sittirella dedi ki...

Bugün muhteşem bir gün! :)
Attım tarihi kenara Niyanım!
Nihayet!
Bızt Kısadevre sahnede :)
Tebrik ederim canım arkadaşım... çok bekledin... bunu çoktan hakettin :)
Devamının gelmesi dileğimle.
Diyecek söz bulamadım, ağzım kapanmıyor, o derece mutluyum! :)

kara kitap dedi ki...

yazıyı defalarca dönüp okudum, gözlerim doldu,çoook sevindim.kelimelerle anlatamam. :))

Açalya dedi ki...

wow wow wow!!! BA-YIL-DIM ! Türkiye'de bu alanda eksiklik vardı. TEBRİK EDERİM arkadaşım.

gülşah dedi ki...

canım arkadasım senın o heyecanını paylaşıyorum hayaller bir gün gercek olabilir,emegin ve sabrın karsılıgını gördüm.Seni sevgiyle kucaklıyorum.

Berceste dedi ki...

Super haber!
Hayirli ugurlu olsun.
Tiraji bol olsun :)
Sevgiyle...

kutupayusu dedi ki...

heyoooooooooooo.........
vay anasını süper haber ...
eee şimdi ben çok sabırsızlandım hemen okumam tekrar tekrar çizimlere bakıp kaybolmam lazım ....istanbuldan hemen ulaşıp alabilirim dimi ....
vay be nihanım ben burdan heyecanlandım sen kim bilir ne haldesin ... yer düzlemini bi süre kullanmasında olur zaten ..hehe ... çok iimiş ... çok tebrik ettim ... hemen bi kaç afacana hediye edeyim de havam olsun ... yakinimdir diye :) yuh bana kendime pay çıkardım ....nihancım tekrar tekrar tebrik ederim ve sen herkese teşekkür etmissin ya ben de sana teşekkür ederim tüm çocuklarla ve çocuk kalanlarla paylaştığın için .... çok uzadı tamam sustum ..mcuks

Adsız dedi ki...

Battodolcum,
çok teşekkürler..güzel oldu gerçekten..ben de öyleyim...elime almak istiyorum çok ama çok...sevgiler..:)))

ZEynepcim,
çok teşekkür ederim...kitaplıkta tozlanmasın ..mutlaka üzerinde dur....eminim çok iyi bir şeydir.sevgiler..

Ellacığım,
çok teşekkür ederim...kısadevre sahnede..:))

karakitapcığım,
çok çok teşekkürler...

Açalyacığım,
çok teşekkür ederim...desteğin için...doğrudur, alanında ilk 0ldu..

Gülşahcım,
çok çok teşekkür ederim..ben de seni sevgiyle kucaklıyorum..ve öykücüğümü..

Dilekciğim,
teşekkürler...:)))))

kutupcuğum,
kendine pay çıkar tabiki..:)))çok teşekkürler...eminim bu kitapları gençler kadar yetişkinler de çok sevecek...onlara da hitap ediyor çünkü...:))

Ayla dedi ki...

İnanın çok sevindim,çok güzel bir haber bu.Epeydir takip ettiğimden dolayımıdır bilmiyorum sanki yakın bir arkadaşım böyle bir başarıya imza atmış gibi bir hal ve tavra büründüm:)Tebrik ederim.

A-H dedi ki...

Nihancim bu muthis bir haber :D
Super gorunuyor, ellerine saglik :)
Ne diyecegimi sasirdim inan mutluluktan, mutlulugunu paylasiyoruz ;) Yolun acik olsun arkadasim ;)

Pino dedi ki...

Bu harika bir haberrrrrr!! Dağıtılsın hemen alınıyor kitapçıdan!! Tebrik ederim Nihan'cımmmm..
Çok çok çok sevindimmmmmmmmm!
Sarılıp öpüyorum çok!

Selen dedi ki...

Tuylerim diken diken oldu okurken. Cooook tebrik ediyorum. Zorlu bir surec oldugundan eminim ama bundan guzel odul olamaz.
Elime alip okumak icin sabirsizlaniyorum.
Kocaman optum seni :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Nihan çok tebrik ederim.
Benek'in masalı deyince şunu da söylemeden edemeyeceğim. Bulduğumuz ve iki haftadır bizde olan köpeğimizin adını da Benek koyduk. Tesadüf oldu.
İkisi de kahramanımız :)

OiP dedi ki...

Canım arkadasım,
Ohhh demek istiyorum, onca beklemeye değdi bak! Ne kadar da güzeller:)) seni candan kutluyor ve kocaman sarılıyorum. Aksam üzeri telefonum bozuldu, hala pert. Açılır açılmaz arayacağım, numaran orda. Yolun açık olsun arkadasım, hemen sipariş edeceğim bu aksam :))
Sevgiler

Yemek Atlasi dedi ki...

Nihan çok çok tebrik ederim!Hayırlı olsun! Bızt Kısadevrenin hikayesini çok merak ettim şimdiden. Türkiye'ye gelince hemen alacağım kitabını. Ne kadar heyecanlı! Devamının gelmesi dileğiyle!
Sevgiler,

Tombikprens dedi ki...

Selam, ben de tebrik edeyim dedim. :) Bu arada kapakları beğenmenize sevindim. Görüşmek üzere.. Gökçe AkgüL

Berna dedi ki...

Çok güzel bir haber bu :) Çok çok tebrik ederim :))

Heyecanını yürekten paylaşıyorum.

Sevgiler :)

Hayalbemol dedi ki...

Çizgilerin kapağa pek bir yakışmış.
Dağıtımın ardından kitaba da sahip olmak, içeriğine göz atmak ve hayalperestliğini yaşamak isterim.
Başarılarının daimi olması dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Aylacım,
çok teşekkür ederim..

A-Hcim,
çok çok teşekkürler


Pinocum,
çok teşekkür ederim..

Selencim,
eksik olma..çok teşekkürler..

Buğdaycım,
çok teşekkür ederim:))

Oipcim,
çok teşekkür ederim canım..

Gökçe,
çok teşekkürler...

Gökçe,
çizime bayıldım..tekrar teşekkür ederim..umarım görüşürüz..

Berna,
eksik olma , çok çok teşekkürler..

Emre,
çok teşekkür ederim...Çizimle Gökçe Akgül'e ait...kitabımın çizeri kendisidir..

Eksik olmayın arkadaşlar ..hepinize candan teşekkürlerimi gönderiyorum..

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

tebrikler. cok merak ettim. bende ılk fırsatta alacagım.

sevgıler

Pino dedi ki...

95. sayfadayım, ve merak içindeyim:)) iş yerinde okumamak için kendimi zor tutuyorum, oysa çizmem gereken 4 sayfa beni bekler:/ keşke sıcacık bir odada yumuşacık bir koltukta kıvrlıp çayımı da yanıma alıp Benek'le birlikte maceraya devam etseydim, mirk:/

Burcu dedi ki...

ben çok şey kaçırmışım ama çok sevindim senin adına :) ben de imzalı istesem bir gün ulaşır mı acaba elime :) bol şans getirsin devamı da olsun bizler için sevgiler canım :)