14 Eylül 2011 Çarşamba

Tulip Planet


Al getir "Issız Gezegen"deki " laleleri...Kaybolursan...geri dönmek için evrene açılan, başının üzerindeki "Boyut Kapıları"nı kullan...Kapılar narların içinde...Gördün mü?
*
Gökyüzünün tonu daha açık olmalıydı...Yani bence..Ama eşim bu rengi çok sevdi...Hadi kalsın bu renk o zaman...
*
Metal olmaktan o kadar uzaksın ki benim için....Oksijene ihtiyacın olmadığı halde seni "Issız Gezegen"e astronot kıyafetin olmadan gönderemedim...
*
Neyi unuttum..?
Alttaki postumda arkadaşlarıma cevap yazmayı...:))
-Yarın yazarsın..(İç ses..)


7 yorum:

kara kitap dedi ki...

yanılmıyorsam boyut kapıları nar :))) narla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum.lale toplayan robotcuk ne kadar nazik tutuyor laleleri.bizlerse insanların hoyrat ellerinde perişan oluyoruz.bir çiçek olsam nar çiçeği olmak isterdim.birden bin veren.

didem dedi ki...

Bak bak bak senin robot laleleri kapmis gidiyor. Nereye goturuyor? Yoksa sevdigine mi? Romantizmi ekleyiverdim:))

Berra dedi ki...

hüzünlendim robotcugun yüz ifadesine :( çok begendim ben bu çalışmanı çok..eline sağlık cnm

A-H dedi ki...

Sonbaharla birlikte seninde guzel cizimlerin gelmeye basladi ne guzel :)
Mutlu oldum bu resme bakarken, huzur veren bir hali var her detayin.

gülşah dedi ki...

canım ben gulsah uye oldum, fakat blog olusturmayı daha uygulayamadım,bırazdaha kurcalayayım,senı cok optumm

Adsız dedi ki...

karakitapcım,
nar çiçeği olmadığını kim söyledi..:))evet boyut kapıları onlar..:))hoyrat insanları boşver..:))

didemcim,
iyi yaptın..:))

Berracığım,
çok teşekkürler..desteğin için..

A-Hciğim,
bana daha çok yorum atmalısın..hehehe...teşekkür ederim..

Gülşahcım,
çok iyi olacak..Amerika günlerini paylaşırsın hem..biliyorsun özlüyorum seni..

Berceste dedi ki...

Aaaa Iznik Cinilerinin etkileri robotlara da bulasmis, oh ne iyi olmus :) Eline saglik...