8 Eylül 2011 Perşembe

Gayretli Mucit


Bu ayın onikisi oğlumun doğumgünü...4 yaşını dolduruyor...Üstelik okula başlıyor...Doktorumuzun tavsiyesiyle dört sene bekledik...Tabi bizim için zor oldu...Onun okula başlamasıyla yüküm biraz hafifleyecek...Kırmızı ve lacivert renkli formasını aldık...Okuldan böyle bir talep gelmediyse de ben içine yiyecek koyabileceğim, sağlıklı, küçük kaplar aldım..:))...Duruma göre kullanacağım...Beynimde pek çok "acaba" var ama hangi annenin yokki...Çizdiğim robot gibiyim bu günlerde...:)) Gayretli bir mucit...Işık hızını aşabilen bir fişek kullanacağım günler kapıda...bir ruj kutusu formunda ve görüntüsündeki fişeği çantamda rahatça taşıyabileceğim böylece...İş...ev...oğlum...sosyal ilişkiler...hergün bir yemek adı arayışında olmak...ve kendim için yarattığım, zamandaki minicik kahve sohbeti boşlukları...
*
Bu tarz çalışmak istiyorum bugünlerde...Çok seviyorum çünkü...


12 yorum:

kutupayusu dedi ki...

aa ne güzel bihaber... maşallah küçük beye...eminim en az onun kadar heyecanlısındır... ikiniz içinde dah güzel günler diliyorum nihancım :)

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler Kutupcum..:))senden uzun süredir ses seda yok..:)

CEPAYNASI dedi ki...

şimdiden kutluyorum oğluşun doğum
gününü...
sağlıklı,başarılı nice yıllar diliyorum:)

sirâr dedi ki...

Hayırlı olsun.

Ayla dedi ki...

Soru işaretleri inşallah herşeyin yolunda olduğunu gördükten sonra kaybolacak yani inşallah ben güzelini umuyorum bu saaten sonra.Çok telaş yaptım,çok kaygılandım bir dönem ama okul çocuklarımıza iyi gelecek. Artık kuşun yuvadan uçma vaktidir şimdi.Başarı dolu bir hayatı olur inşallah minik kuzunun

Nilhan çizimlerindeki ayrıntılar gerçekten çok hoş bu arada.O robotun diline hasta oldum benim gibi yapıyor birşeye ha gayret derken yapmaya çalıştığım gibi:)

kara kitap dedi ki...

oğluşuna mutluluk dolu, sağlıklı uzun bir ömür diliyorum nihan'ım.onu o tontiş yanaklarından öpeceğim günler de gelecek inşallah. ben de bu aralar okul sıkıntısından birşey görmüyorum.oğluşumu hala istediğim okulan kaydettiremedim.nefret ediyorum bu milli eğitimden. çok sıkıntılıyım çoook.sen okula karar verip kaydettirdiysen sorunlar çözülmüş demektir.göreceksin oğlun beklemediğin kadar olgun bir şekilde gidip gelecek okuluna. ilk başlarda sen de biraz gerileceksin,sonra rahatlayacaksınız.

Adsız dedi ki...

Cep aynacım,
çok teşekkür ederim..

Sirarcım,
teşekkürler..

Aylacım,
umarım...değil mi öyle olacak...
ayrıntıları ben de seviyorum...bundan sonra daha çok kullanacağım çizimlerimde..:))

karakitapcım,
düğününe geleceğin günlerde olsun umarım:))ve umarım içine siner okulun...hem umulmadık okullarda çok iyi öğretmenler olabilir..

ikiz Bebek dedi ki...

şimdiden doğumgünü kutlu olsun.
okul olayına bizde başlasık bakalım neler olacak :)

Adsız dedi ki...

İkizbebeklerim,
çok teşekkürler...gelişmeleri paylaşırsan sevinirim...sevgiler kuzulara..

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Hayırlı olsun :))

Adsız dedi ki...

Ashleycim...
teşekkür ederim..:)

didem dedi ki...

Ay ne guzel hem dogumgunu hem okula basliyor. Birsuru yenilik degisim...Dogumgunu simdiden kutlu olsun. Benim icin opersin tatliyi:)