27 Eylül 2011 Salı

Dantel


Ne ilginç...Bir zamanlar kavramsal ve bazen de soyut tuval çalışmaları yaparken, sanatı asıp keserken, artık kendimi bu tip çalışmalar yaparken buluyorum...Sanat denen kavramın, bana göre, ters tarafındayım artık...Ama iki günlük dünyada en çok neyden mutlu oluyorsak onu yapmalıyız sanki...Şimdilik böyle...Yarın neler olur bilinmez...Üstelik bir de "Dantel" diye post başlığı atıyorum ki...Sanat konusunda fikirlerime güvenen arkadaşlarım benim yüz karası olduğumu düşünüyorlar artık...Ben sanatın düşünselliğinden, matematiğinden ve fiziğinden uzaklaşıyorum...Ama unutmuyorum...Şimdilik onu kendi haline bırakıyorum yalnızca...
*
Bu çalışmada ışık yok...Derinlik..gölge yok...Ama danteller var.(!) Banner çizimimdeki kızı çok severim..Ondan hiç bahsetmemiştim...Dik başlı olduğu yüzünden anlaşılıyor..Karakter olarak bana çok yakın..:))Bir de bu posttaki masum yüzlü kız var...Acaba hangi tarz çalışmalıyım yüzleri diye düşünüyorum...Sizin fikrinizi alsam...:)
*
Zamanı itmekle meşgulüm şu sıralar...Zaman hızlı aksa diyorum...Tabi soyut bir şeyi itmek zor biraz...Ben bekliyorum...Onu düşüncelerim itiyor...Hayat derseniz-ki ben ona pasta börek yemek yaptığım kısım olarak bakıyorum :))- devam ediyor...

15 yorum:

Sittirella dedi ki...

Nihan'cım,
O bulutlar da dantelden olsaymış... olmaz mı bir dahakine? :)

Leylak Dalı dedi ki...

Hangi tarz çalışırsan çalış çizimlerini seviyorum Robot Kraliçesi:))

New York'tan dedi ki...

Masum kizi calis Nihan'cim sana cok yakistirdim onu :))

battodol dedi ki...

Zamanı itmeyi sevdim :) ama ben bu aralar zamanı çeksem sünse hani mesela 24 saat olsa sana 48 saat ki işten sonra eve gidince direk yatmasam da bişeyler yapsam istiyorum :)

Nihanım bu arada ben bu posttaki kızlarını daha çok sevdim ^.^sevgiler

Pino dedi ki...

http://www.izmirdesanat.org/filozof-cocuk-guzellik-ve-sanat-nedir ben bu kitabı aldım Nihan'ım, kesinlikle öneririm:))) öpücükler:D

Buket dedi ki...

öyle başarılı ki yaptıkların, şunu yap diye kısıtlamak istemem seni. zaten o an içinden geleni yapacaksındır...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nihancım, o kadar özgünsün ki. Ben bu kızları robotlarından daha çok seviyorum. ismi esere yakıştırmak çok zordur. ama sen çok güzel yakıştırmışsın. ve sadece kol ve yakasında ve binaların arasında dantel kullanman harika olmus. bence bu kadar espri yeterli. Bu resim değil, ilüstrasyon ve, ışık, gölge derinliğe gerek yok. Espri ve yumuşak çizimlerle çok zengin , ve özgün bir çizim yaratmışsın kendine ve bu danteldeki kızın ifadesi çok iyi... benim fikrim, robotlar ve bannerdakı kız çizimi geri de kalsın, sen 10 adım daha ileri atıp , dantel ve diğerleri gibi çizimler yap..

Ayla dedi ki...

İnsanların şu zamanda galiba en çok umuda ihtiyacı var,umut dolu bir yüz ifadesi olabilir.Ayrıca elbisenin rengine bayıldım kollarında ki dantallere de

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben hepsini de seviyorum :)

kara kitap dedi ki...

"sanatın matematiği" kafamı karıştırdı. eğer böyle bir matematik varsa herkes çizim yapabilir demektir. belki teknik anlamda herkes çizim yapabilir, ama duygularını tam olarak aktaramaz. müziyenler gibi. mesela bağlama ustalarını düşününce çetin akdeniz tam bir virtüözdür,harika bağlama çalar,ama bana arif sağ'ın verdiği duyguyu vermez. ya da eminim dali'den çok daha tekniği iyi ressamlar vardır,ama ben en çok dali'nin dünyasını severim. bu çizimine gelince blogda profil resmim yapabilir miyim?

Meyra dedi ki...

asi ve dik başlı kızlar çizmelisin sanırım nedense benide çekti..algıda seçicilikmi yoksa asi oluşummu seçim yaptırdı bilmiyorum Nihancım ama ilk düşündüğüm bu:))

oyku dedi ki...

canımharıka olmus masumlugu cok hosuma gıttıı

didem dedi ki...

E hani robot? Iyi yapmissin arada tarz degisikligi de guzel...

Adsız dedi ki...

Ellacığım,
0lmaz mı..beğenmene sevindim..:)

Leylakcığım,
çok mutlu oldum..çok teşekkürler..

Şeymacığım,
ben de sevdim...teşekkürler..

Battadolcum,
zamanı itmek işe yaradı..biraz daha itmem gerekiyor..:))bu aralar çabuk geçsin gitsin..sevdiğin işler için vakit bulmanı dilerim:)

Pinocuğum,
anladım...bana yarayacağına eminim...içimi rahatlatacak..teşekkürler..:)

Buketcim,
desteğin için çok teşekkür ederim..benim için çok önemli..:))

Zeynepciğim,
tamam biraz bunun üzerine gideyim...ama robotlarım da olsun...teşekkürler...çok çok

Ayla,
gerçekten haklısın...beğenmene çok sevindim..teşekkür ederim..

Buğdaycığım,
çoooookk teşekkürler..:)

karakitapcığım,
işte tam da bu...Dali kendi yaşadığı zamanda sanatın matematiğini düşünsellikle birleştiren sanatçılardan biri..onu boşuna sevmiyorsun yani..:))
Lütfen,,çok mutlu olurum:)))

Canımmmm,
teşekkürler...öykücüğümü öperim..

Didemciğim,
robotsuz olmaz..:D

Meyra dedi ki...

sen dik başlı asi kızlar çiz canım nedense(!) benide çok çekiyor daha bir güzel geliyor:))
aynı ben gibi bakıyorlar:)))