17 Eylül 2011 Cumartesi

Arkadaşlarımdan Gelenler


Ne kadar güzel demiştim bir kere sadece...Çok kıymetli benim için...

 

 
Doğumgünümde aldığım en güzel hediyelerden biriydi...Sayfaları dolmaya başladı yavaş yavaş...


 
Güzel hayallerimizden bahsediyoruz bazen...Kimin bebeği olduğu çok belli..:))


 
Kitabın içindeki güzel ilustrasyonlar ona beni hatırlatmış...Şimdi bana onu hatırlatıyor..


 
Renk tonları ve tekniği o kadar güzel ki...Durduğu köşede görenler bir de yaklaşıp bakıyorlar...

*
İnsanın onu düşünen arkadaşlarının olması çok güzel...Çok ama çok...

*
Blog alemindeki tüm arkadaşlarımı çok seviyorum...Blogger olmak şahane..:))

14 yorum:

Buket dedi ki...

bende yeni geldiiimmm!!

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Buket..:))

didem dedi ki...

Guzel arkadaslardan guzel hediyeler...Sanslisin:)

Sittirella dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel...
Ne güzel arkadaşlıklar kurduk biz burada Nihan'cım :)
İyi ki var blog sayfalarımız.
Buz gibi Polonya'dan sımsıcak sevgilerimle.

kutupayusu dedi ki...

hediyeleşmek güzeldir..heleki güzel insanlarla :)

Yemek Atlasi dedi ki...

ne kadar kıymetli, ne kadar güzeller!

Bugday Tanesi dedi ki...

Hepsi çok GÜZEL gerçekten :)

Red Riding Hood dedi ki...

Hediyelerin hep bi anlamı vardır değil mi Nihan ,sen de güzelsin o renkler de :) Hayatınız daima o renklerdeki gibi olsun :)

sirâr dedi ki...

Güzel olan sensin aslında..

Adsız dedi ki...

didemcim,
değil mi:)

Ellacım,
kesinlikle katılıyorum..birkaçıyla yüz yüze bile görüştük..güzel kazanımlar bunlar..

kutupcum,
hayatımızda hep güzel,gerçek ve samimi insanlar olsun..

Gökçecim,
çok güzeller..:))

buğdaycım,
hem de çok..

RRHcim,
hepimizin hayatı..umarım..

sirarcım,
sen de...minik oğlun da..

7.oda dedi ki...

mailime adresini yazar mısın, ben de göndericem işte :)

Nihan Sarı dedi ki...

Ah AH çok mahcup olurum ama ...böyle içten bir yorum her hediyeden daha değerli benim için...Zeynepciğime çok sevgiler..tabi güzel annesine de..:))

beste dedi ki...

benim Paris metrosunda cektigim fotograf nerede? saka saka kotu cikmisti malesef o foto ama senin dusunenler kismina eklenebilirim belki:) sevgiler Nihancim

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

nihancım, ne güzel durmuş resmim . özlemişim bu arada ;) Bakınca farkettim, gövdeleri insan gibi olmuş... bu arada kasımda Sanat fuarına katılıyorum, çekirdek sanat ile birlikte. kısa bir duyuru yaptım. sonra yine bilgilendireceğim.

sevgiler.