4 Nisan 2011 Pazartesi

Büyük Sırrın Taşıyıcısı


Atomaltı dünyada yaşam zordur. Çünkü orada yaşayan nanorobotlar ile atomaltı yaşamdan bihaber yaşayan insanlar birbirlerinden habersizdirler. Aynı coğrafya içinde farklı boyutlarda yaşamak ve birbirinden haberdar olamamak.:))

Nano ölçekteki robot hayallerindeki evi ilk gördüğünde onun gerçek olabileceğine inanmamıştır. Ev, tam istediği gibidir. Üstelik balkabağı yetiştirebileceği bir bahçesi bile vardır. Bahçe, yetiştirmek, balkabağı, toprak.....Atomaltı yaşam için fantastik konulardır. Hayalperest, ayakları yere basmayan damgasını yemiş, toplumdan dışlanmış :))) bir robotun bahsettiği, paralel evrende yeralan Dünya gezegeninden getirilmişlerdir. Bizim nanorobotumuz biraz farklıdır, hep mucizelere inanır. Hayalperest robota ve onun anlattıklarına da inanmıştır. Bu sırrın taşıyıcılarından biri olmuştur. Nasıl inanmasın? Herkesten gizlediği bahçesinde bu mucizeye hergün tanık olmaktadır.
*
Atomaltı boyutunda yaşam zordur demiştik. Nasıl olmasın? Bu demliği ve fincanı görseniz sizin olmasını istemez misiniz? Herkes mutfağında dikkatli dolaşsın lütfen.:)))
*
Çizim aylar öncesine ait. Maillerde soruyorsunuz, robot hikayelerine ne oldu diye.:)) birşey olmadı, halâ benimle birlikteler. Ben sadece bloga farklı şeyler de eklemek istiyorum bazen.:)))))))


15 yorum:

Sittirella dedi ki...

Balkabakları dolu bir fincan... rengi de en harkasından.
Demlik te benim olsun, fincan da, balkabakları da... nanorobotlar da.
Benim mutfakta da var mıdır ki bu şirinlerden? :)
Harikasın her zamanki gibi Nihancım!

Burcu dedi ki...

kim istemez haklısın herkes ister :) hikayeyi beğendim tatlım bal kabağı :)) severim desem çizimlerin konuşmuş yine sevgiler...güzel haftalar...

Nihan SARI dedi ki...

Olmaz mı Ellacım,
senin mutfak onlar için biçilmez kaftandır. hepsini sana yönlendireceğim. orada mutlu mutlu yaşasınlar.:))

Burcucum,
sana da iyi haftalar ve sevgiler.

A-H dedi ki...

özlemisiz robot hikayelerini :) cizimler ise yine tek kelimeyle harika, ellerine saglik ;)
senin cizimlerini her gorusumde tum isleri birakip oturup cizmek, renklendirmek istiyorum herseyi :))

Ayla dedi ki...

Bayıldım, bayıldım, bayıldım. Renkler harika, rabotun yüzündeki mutluluk ifadesi harika, balkabakları başka bir harika, eee hikayeye harika demeye gerek var mı:)

kara kitap dedi ki...

ne neşeli bir öykü bu, hayallerini gerçekleştirebilmiş bir nanorobot. pek çok insandan daha cesur demek ki. :)) kırmızı üzeri beyaz puantiyeye bayılırım.

Pino dedi ki...

evet benim böyle bir demliğim olsun isterdim:D ve içinden hiiç çıkmak istemezdim doğrusu:D

NzN dedi ki...

ben bayıldım bu demliğeee :)
balkabakları, robotlar, farklı boyutlar hem de aynı coğrafyada....

ben şimdi bunun ucundan tutttuumm nerelere nerelere taşıdım hikayeyi :)

öperim nihan'cım!!

füsfüs dedi ki...

hangisi daha sevimli acaba? robot mu, demlik ve fincan mı yoksa balkabakları mı? renkler de şahane , bayıldım bayıldım

Defne Soysal dedi ki...

Bu robotik bir sindirella romanı mı? Çok sevdim...

Deli Anne dedi ki...

Neden her insandan bir sanatçı çıkmadığı, neden sanatçıların özel oldukları, özel düşündükleri konusudna düşünceye sevk ettin gene. Özelsin Nihan'cım vesselam.

kutupayusu dedi ki...

Herkes mutfağında dikkatli dolaşsın lütfen.:)))
en çok da ben:)))

New York'tan dedi ki...

Bundan sonra dikkat ediyorum mutfakta :)

Meyra dedi ki...

böyle balkabaklarım olsun külkedisi olmaya razıyım:)
yaratıcı ve özgün çizimlerine hayranım doğrusu..

didem dedi ki...

Hayalgucune hayranim. Harikasin!