18 Ocak 2011 Salı

Home


 Son yıllarda tuval üzerine fazla çalışma yapamıyorum. Bir kaç ay önce gelen istek üzerine üç tane çalışmıştım. Onlardan artakalan kumaşların doğal görüntüsünü ve rengini sevdiğim için yastık kılıfı yapıp üzerine kumaş boyasıyla böyle bir çalışma yaptım. Vintage renklerin en önemli özelliği nötr yani kirli olmaları. Bu yüzden gölgelendirmeleri yaparken bilinçli olarak nötr renk paleti seçtim. Eşim ve oğlum çok sevdi yastıkları. Kendim için yapmıştım ama artık benim değiller.:))




42 yorum:

Sittirella dedi ki...

İçim gitti :/
Ben de böyle yastıklar hatta minderler istiyorum odamın her köşesinde :(
Offfff, of!
Yaktın beni Niyanım :)

gezenti dedi ki...

Yastık kılıfları görsem kesinlikle satın alacağım cinsten inanılmaz tatlı olmuş; ellerinize sağlık. Süperler

MorKoyun dedi ki...

cok guzel seyler olmus burda yine:)

kutupayusu dedi ki...

kaptırdığın yastıklar şahaneymiş ...
nihan nihan diye bağırıyolar...
ellerine sağlık ...
:)

ZarpandiT dedi ki...

yastıklara aşık oldum!
bende bende diyorum :)

not: yastıga sarılan minik parmakları yerim

beste dedi ki...

bir robot bu kadar sevimlimi yapilir ya cok guzeller gule gule kullanin. O minik ellerin sahibinin yasi kac olaki?

zero dedi ki...

Hepsi o kadar ama o kadar güzel ki... Bunları sevdiklerine kaptırman çok normal bence:)) ben olsam ben de birini muhakkak kapardım:)

Burcu dedi ki...

bayıldım ben bu yastıklarına ellerine yüreğine sağlık olsun :) çizimin de çok şirin :)) sevgiler...

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

çok güzel olmuşlar. ellerine sağlık. bende bir yastık susledım kı sorma. kısa surede paylasacagım.

OiP dedi ki...

yastıklara bayıldım. onlara sarılan o minnak ellere de:))

bunlardan yapıp satsana Nihan, bana da ayır mutlaka.
Ne yaratıcısın, bayılıyorum sana:))

Banu Taylan dedi ki...

çok güzeller robotiklerin nihan :)

Pino dedi ki...

Yastıklara BAYILDIMMMMM!!! Bu yastıklarla robot ordusu kurulmalı! Her evde olmalı:) Ellerine sağlık!!!

Çılgın Mevdoş dedi ki...

harika olmuş canım ellerine sağlık yastıkları hayal edebiliyorum koltuğun üzerinde

Deli Anne dedi ki...

çok sevdiiii-i-i-i-im.. (bilmiyorum anlatabildim mi)

kelimeler itici geliyor böyle durumlarda.. zayıf, cılız ve de.. yeteneklisin vesselam

A-H dedi ki...

Nihannnnnnn super olmuslar :)
Kesinlikle bunlari cogaltip satmalisin, bizimde hakkimiz yokmu bu guzel yastiklara sarilmaya ;)
Bak hevesliler sirada bekliyor bile ona gore :)
Ellerine saglik canim, operim cok, birde severim ben o kucuk parmaklari ya :))

New York'tan dedi ki...

Cok guzel olmuslar Nihan'cim, Ne guzel fikir ,ellerine saglik, Gule gule kullanin :)

Selen dedi ki...

aah Nihan! yastiklar harika! Gozumun onune benzer desenli kumasla kaplanmis bir berjer koltuk geldi, tahtalari beyaz. Yaninda ona uygun, asimetrik ama klasik tarzda bir abajur, kumas yine desenli. Yada nevresim takimi. Sen tasarla ben urettireyim Nihan. Kurklu corap nasil uretilir diye kafama takildi kaldi zaten :)

Selen dedi ki...

Beynim kontrolden cikti, simdi de tamamen bu tarz tasarlanmis bir butik otel geliyor gozumun onune... hayir olsun :)

kara kitap dedi ki...

nihancım bu yastıkları ne kadar sürede yaptın? evde seri üretime geçebilir misin acaba diye soruyorum. :))) kahvesever bir robot ordusu isteyen çok kişi var gördüğün gibi. ben de oğluşunun o tontiş elini ısırırım.hala kendini kameralardan saklıyor bıdık :) arkadaşın için çizdiğin resme de bayıldım.

yastıkları en kısa zamanda ev conceptlerde görmek isteriz.

battodol dedi ki...

Nihan ne güzel olmuşlar böyle :) Bu robotlar nasıl da sevimli olabiliyor böyle, ellerine sağlık bence bu yastıklara devam :)

kirazsevdasi dedi ki...

of bayildim!

minik elleri de isiririm!

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Biliyor musun Nihancım?Hepsi çok güzell....
Ama bence o robottan çok güzel mutfak önlüğü de olurrrrrrrr..

füsfüs dedi ki...

nihancım ben de tek kelimeyle bayıldım. bu aralar böyle şirin sevimli yastıkları çok seviyorum zaten. kesinlikla yapıp satmalısın tabi kıyabilirsen:)))

ŞuŞu dedi ki...

Nihannn Nihannn bayıldımmm yastıklara:D

Sarılmalı uyumalı robotlara,süpersin Nihanım:)

Red Riding Hood dedi ki...

İşte yaratıcılık işte sonuç ! Siparişle satışı dene bence Nihan'cım. Ama bize bir tane ilk önce ayır da :) Çok yeteneklisin sen.

Leylak Dalı dedi ki...

Yastıklara bayılanlar ordusuna katılmak istiyorum:))
Gerçekten, yapmayı düşünmez misin?
Kartpostal etkinliği için hep söylediğim gibi asıl ben teşekkür ederim. Sizler katılmasaydınız ne anlamı olurdu? Ayrıca senin o kadar hastane, ameliyat sıkıntının arasında onca kartı hazırlayıp ilk olarak posta kutularımıza kondurman teşekkürü hakediyor. Hep tekrarlamak dileğiyle, sağlıklı günlerde...
Sevgiler

NzN dedi ki...

ne nefis bi şey bunlar ama ya!!!
kapanlar kıymetli olunca olsuun diyesim geldi :) dolma parmaklara dalası gelir insanın o yastıkların arasında....
ellerine sağlık kuzu , pek şahane olmuş direkt yap ve sat derim :))

Euphoric dedi ki...

arkadaşlara katılıyorum =)
tekrar tekrar çok beğendim yazmayım dedim ama yazıcam yaa naipiim
çok güzel olmuş ama
çok beğendim + deli gibi kıskandım :)))
bi de başta tişört sanmıştım
bunların tişörtü de muhteşem olmaz mı
hem de oğluna çok yakışır
ayy yerim yerim yerim =))

anne müdürü dedi ki...

nihanım harika olmuş
hatta harika ötesi
mutlaka sipariş te almalısın
bizi bu güzelliklerden mahrum etmeee

annemineli dedi ki...

Merhaba; hepsi çok güzeller..çok beğendim...sevgilerrrr...

Decaf Latte dedi ki...

Nihancigim!!! Bu yastiklarin guzelligi ne!!! ? Ellerine, emegine saglik!!!! Tonlar sahaneee, robotlar sahane, mankenimizin minik eller sahane!

Elifinelizi dedi ki...

Yarrabbi nasılda güzel yastıklar onlar öylee bayıldım bayıldım . Metale bukadar sıcaklık katan ender bir insansın yahuuu

Sittirella dedi ki...

Canım benim :)
Kutukafa sana kaçmış, ay çok sevindim :)
Ne de güzel çizmiş değil mi? İnsan bakmaya kıyamıyor, gerçekten özene bezene yapmış :)
Ne güzel şeyler bunlar.
İnsanın kanının-canının kaynadığı dostlara sahip olması ne güzel... :)
Saate baktım da, geç olmuş, Türkiye bir saat ilerde :(
Yarın ararım ama seni, cep telefonun şarjı tam ve de açık olsun :)
Benim blog sayfama müsait olduğun saati yorum bırak(Türkiye saati ile), arayacağım seni.
Öptüm seni canım benim :)

Özlem Öztürk dedi ki...

Nihancım,
Yastıklar harika olmuşlar.Ellerine sağlık..Sevdiklerin güle güle kullansınlar elinden sevgiyle çıkan o harika yastıkları..Sevgiler

Pino dedi ki...

Nihancımm bizim aileye 3 robot daha katıldı:) tam 5 robotumuz var hi hi:D

didem dedi ki...

Harika olmus! Hem modern hem esprili. Ama en cok yastiklari tutan o kucuk elleri merak ettim.
Kac yasinda oglun?

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bayıldım ama ben yastıklara, hakikaten renk seçimi muhteşem olmuş- dokunmak istedim resmen yastığa!

Berceste dedi ki...

E uretime gecelim, ne duruyorsun ki, bak 38 tane talep var bile :) Ciddiyim!

Moda Çıkmazı dedi ki...

ne güzel bir çalışma olmuş. yaratıcılık budur!

Dijital Günlük dedi ki...

Süper olmuş Nihan Hanım :)
Çizdiğiniz karakterlerle iç içe yaşamak bu olsa gerek, çok güzel...

gSd dedi ki...

ay ne kadar geriden takip ediyorum değil mi!

harika yastıklar olmuşlar mis mis

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Yastiklarina tek kelimeyle bayildim :)