4 Kasım 2010 Perşembe

Kar Labirentleri

Uzun süredir yirmidört saatin yetmediği günler yaşıyorum. Hayatla ilgili işler biriktikçe ben de onları bir şekilde geride bırakmaya çalışıyorum. Sırtımda ve beynimde boşuna yer işgal eden bir yükden bugün kurtuldum. Dört saatimi aldı ama halloldu.
.
Yağlıboyalar için düşündüğüm birkaç kompozisyonun eskizini yaptım. Hangisini tuvale geçireceğime sizin fikrinizi alıp karar vereceğim. Neyseki bana fikrini belirtecek çok arkadaşım var burada.:))
.
Bugün oğluma "Bloga fotoğrafımızı eklemek istiyorum, ne dersin?" diye sordum. İstemediğini söyledi kendine has tatlı tarzıyla. Yine de onunla geçirdiğim anların birkaç fotoğrafını paylaşmak istiyorum. Ama zaman alabilir.:))
.
Yukarıdaki çalışma takvimin kış sayfası. Kendim için çizdiğimden fazla ayrıntıya girmedim. Robot kaçak bir prensesi korumak ve yolculuğunda ona eşlik etmek zorunda. Kar labirentlerinden geçmeleri gerekiyor ve ne olursa olsun, arkalarına bakmamaları...:))

28 yorum:

kara kitap dedi ki...

senin bu takvim sayfalarını gördükçe çocukluğum aklıma geliyor.ilkokul öğretmenimiz her aralık ayında kendimiz için bir sayfasında üç ay olan takvimler hazırlatırdı.resimlerini kendimiz çizer boyardık.hepsini hatırlamıyorum ama bir sene tavşanlar çizdiğimi ve onları ormanda resmettiğimi hatırlıyorum. kendin için takvim hazırlaman çok güzel, ben de vakit bulursam kendim için bir takvim hazırlayacağım.belki oğluşun boyama kitaplarından resimler keser boyarım. :)) boya,kes,yapıştır.

annemineli dedi ki...

Ne güzel fikirler...hayran oldum..sevgilerrrrr....

Sittirella dedi ki...

Nihan'cım öyle imreniyorum ki...
Herkese yetenek dağıtırlarken ben neredeymişim gerçekten merak ediyorum :(
Yaptığın şu takvim var ya, eşim sonbaharına bayıldı ben kışına bittim.
Çok güzel, çok.

kirazsevdasi dedi ki...

evet evet resim istiyoruuuuzzz

battodol dedi ki...

Kar labirenti ne guzel bir fikirmis öyle. Takvimlere de bayildim.Yaptığın çalısmaları da büyük bir heyecanla bekliyor olacağım:)

Sittirella dedi ki...

Nihan, sağ frame'den facebook sayfana erişmek istediğimde
''You may have clicked an expired link or mistyped the address. Some web addresses are case sensitive.''
uyarısı alıyorum.
Dilersen bir kontrol et diye haber vermek istedim.
Sevgiler.

New York'tan dedi ki...

Cayimi elime alip hikayenin gerisini okuyasim geldi :)

Selen dedi ki...

Cok guzel bu da Nihan. Senin cizimlerin icimi huzurla dolduruyor.
Oglusun resimlerini bekliyorum :)

beste dedi ki...

cok begendim ben bunu galba ne cok begendigim bu ne kaar kirilgan ve hos:) Paris'te metro istasyonunda robotlar gordum hemen aklima geldin fotografini cektim dur emailin varsa profilde yollayacagim:) tanisalim bakalim oglusla...

kutupayusu dedi ki...

kışı getirmissin nihancım ... küçük beye sevgiler ... :)

füsfüs dedi ki...

ama ikisi de arkalarına bakıyor:))
çok çok beğendim, yenilerini merakla bekleyeceğim

OiP dedi ki...

çok tatlı bir çizim Nihancım:) bir o kadar da hüzünlü sanki... kendin için bile nasıl detaylı uğraşıp çiziyorsun bayılıyorum:))
fotoğrafları bekliyorum ben de!

Ayla dedi ki...

Çizimleriniz ,ayrıntılar ve hikayeler çok hoş ellerinize sağlık. Prensesin yüzündeki hüzne takıldım kaldım

Somethin'Special dedi ki...

Duygulu adaşım benim, ne de çok seviyorum çizimlerini...

NzN dedi ki...

yine güzel yine güzel!!!
nihan tek gözümü kapatsam bu robotun bir noktasını yapar mıyım dersin?
ben yavrunun fotosunu heycanla bekliyorum. ciddi ciddi heyecan yaptım. vallaha bak yaptım.

öperim!

Adsız dedi ki...

Oğluşla fotoları merakla bekliyorum.. Çizim harika olmuş,eline sağlık..

pelince.com

ev yapımı mutluluklar dedi ki...

resimleriniz de, sözcüklerle kurduğunuz ifade de müthiş! Keyifle takip ediyorum.

Red Riding Hood dedi ki...

Nihan'cım, çizimlerine gelip bakıyorum ama yorum yapamadım.Sıkıntılar bitmiyor evde ,sen hiç beni yanlız bırakmadın.Yorumlarınla yanımdaydın.Çok teşekkür ederim .Beğendim bu çizimini ama biz en çok Autumn in orange village çizimini beğendik.

sirâr dedi ki...

Nihancım kışı özlettin şimdi. Yine harika olmuşlar!.
Bu mekanik robotlar, bu ifadeyi, duyguyu nasıl yükleniyorlar bilemiyorum. Bak bir çizim yap ve bize hikayesini sor bigün, ne dersin? Bakalım ne kadar anlayabilmişiz seni :)) Oğluşu meraklan bekliyorum, sevgiler.

A-H dedi ki...

Nihancim bayildim bu kis cizimine, hele o pembe tullu etek yokmu, bittim bittim :))
Yagli boya dedin simdiden meraklanmaya basladim bende, bekliyor olacagim merakla.

Oglusunu op benim yerime, yerim ben onun o kararli kucuk adam hallerini :)

Bir de senin gibi tatli bir insani kizdirip kapisini kapattiran blogger kim merak ettim acikcasi, vay o blog sahibinin haline yazik kendisi kaybetmis :(

operim cok

Decaf Latte dedi ki...

heycanla eskizleri bekliyoruuuum!

* YeLiZ * dedi ki...

Nihan
ben bu son cizdigin var ya
ona sahip olayi cok isterdim
kart ya da poster olarak
cok cok begendim....

Oglunun fikrini almana bayildim.
Bu arada sen facebook'da yoksun di mi?seni cekistirdim kutukafayla haberin yok:)))

* YeLiZ * dedi ki...

hele orange village
hele o pumpkin
kabaklarin (ya da cekirdeklerinin diyelim)en guzelini yollayacagimdir senin o guzel sanatci ellerine :))

e. t. dedi ki...

ben bu tatlı Robotları neden daha önce görmemişim !
her biri birbirinden tatlı !

Sittirella dedi ki...

Nihan'cım merhaba,
Sana şirket mailimden yazdım birkaç gün önce.
Sonradan farkettim ki, bizim şirketin mailleri bazen Junk Mailbox'a düşüyor.
Yazmamazlık ettim sanma :)
Lütfen bir kontrol et.
Sevgilerimle.

gSd dedi ki...

demek izin vermedi foto koymana
ben şimdi suçlandım kendi kendime
kuzucuk dünyadan habersiz :)

Nihan SARI dedi ki...

Kara kitapcım,
takvimini bizimlede paylaşsan keşke.seni tavşan çizerken hayal ettim.:))

annemineli,
bir öğretmenden bunları duymak beni çok mutlu etti.teşekkür ederim:))

Ellacığım,
evet junk a gitmiş.bekle geliyorum.çok teşekkür ediyorum.ben de senin fotoğraflarına imreniyorum.:))

kirazcım,
resimleri paylaşmaktan çok mutlu olacağım:))kuzumu öpüyorum.

battodol,
çok sevindim,çok teşekkür ederim.ben de senin çalışmalarını çok beğendim.:))

Şeymacığım,
vallaha çay keyfiyle süper olurdu.:))

Selenciğim,
artık fotoğraf da eklemek istiyorum.hep çizim hep çizim.bloga nefes aldırayım biraz.:))

Besteciğim,
fotoğraflar harika,beni düşünüp çekmen daha da harika.

kutupcum,
kış, kar pek sihirli geliyor bana.sevgiler:))

füsfüs,
evet di mi.zaten hikaye ondan sonra başlıyor.çok teşekkür ederim.sevgiler.

Oip im,
güzel güzel çizelim.güzelleşelim:))

Sevgili Ayla,
beğenmene çok mutlu oldum.ben de senin blogunu çok sevdim.tanıştığımıza da sevindim.artık takip edeceğim hep.:))

Niyaaaaaan,
özledim ben seni.

Nazancığım,
vallaha ben de seni çok merak etmeye başladım.yaparsın canım nazanım.çizersin.:))

Pelincim,
oğluş zamanında senin yemeklerini çok yedi:))teşekkür ederim:))

ev yapımı mutluluklar,
yazdıklarınız beni çok mutlu etti.ben de sizin elinizden çıkanlara bayılıyorum.sevgiler.

RRH,
tabiki birbirimize destek olacağız.sorunlar tatlıya bağlanır umarım ama Allah beterinden korusun deyip devam edeceğiz hayata.sevgiler.

Sirarcım,
benim metal yığınları duygusal gerçekten de.çok insan sevmeye başladı onları.sevgiler.

A-H cim,
ben de seviyorum tül eteği.giysem garip kaçar di mi.
boşver canım,çok geride kaldı artık zaten.sevgiler.

Nilycim,
kardanördeklerime sarılıyor öpüyorum.sevgiler.

Yelicim,
pumpkin çekirdeklerini heycanla bekliyorum.aslında feysbukdaydım ama blogumun gizliliğini bayağı tehlikeye atmışım.dondurdum ama orda sizlerle olmayı çok istiyorum bir yandan da.iyi yapmışsınız kutukafayla:))diğer konuyla ilgili mailine mesaj atacağım.sana bir çıktı göndermek istiyorum seve seve.

e.t,
iyi ki gördün.ne güzel oldu.tanışmış olduk.sevgiler.

gSd,
kıyamam dünyadan habersiz kuzuma.benimki bir tuhaf.bu yaşta kararları var.cevabı beni çok şaşırtmıştı.belki blogu onun minikliğinde açmış olsam izinden falan haberi olmayacaktı.küçük bile olsalar onların fikirlerini almak lazım.kuzuma sarıl.niyan teyzesi onu çok seviyor.Allaha emanet hepsi.

Deli Anne dedi ki...

Nihan'cım iyisindir inşallah.. yi haberlerini bekliyorum, güzel çizimlerini ve oğulcuğunla güzel fotolarını koyacaktın ya hani, bir de onları.. Sevgiler.. Allah a emanet ol