4 Ekim 2010 Pazartesi

New York'da Nakış

Aslında çizimin New York'la bir ilgisi yok. Ama arka planda gökdelenler olunca bu başlığı koymak istedim.:)) Çalışma büyük ve gri bir şehirdeki, yemyeşil terasdaki kahveli, mumlu, çiçekli küçük mutluluğu anlatıyor. Robotun zevkle okuduğuna - gazete, kitap, dergi..- bakıp mutlu oluyorum. Konu bu...
.
Ama ben anlatsaydım şöyle olacaktı: Robotlar ilerleyen yüzyıllarda kendi metal gezegenlerinden sıkılır ve insanların sahip olduğu dağları, ağaçları, denizleri isterler. Dünyayı işgal eder, yerleşirler. Denizlerle, yeşillerle yetinmez; fincanlarına, mumlarına, çizgi romanlarına hatta gergef ve makaralarına bile el koyarlar.:))))))))) İnsanların sahip oldukları onlara neden bu kadar cazip geliyordur acaba?:))
.
Bir süredir rahatsızım. Oğlumla sabahları alışverişe gidiyoruz el ele. Evimize çok yakın kafenin önünden geçerken, "Anneciğim, beraber limonata içelim, lüfffeeenn." diye çekiştiriyor beni. Temiz bir kafe. Ürünlerini hangi yağlarla yaptıklarını, bizzat mutfaklarına girerek yağın markasına bakarak onay verdiğim bir yer. Beklemezdiniz böyle bir şeyi benden değil mi? Ama öyleyim ben işte :)))))))))) Oğlum ev yapımı limonatayı içiyor, yanına kahvaltı öncesi onu tıkamayacak ufak birşeyler alıyorum. "Anneciğim, sen de çay alır mısın?"diye soruyor bana ve ekliyor. "Beraber sohbet edelim, hadi anne." Artık serinlemeye başlayan hava oturma süremizi azaltıyor. Bu aralar yapmaktan en çok zevk aldığım şey bu...:))

14 yorum:

kutupayusu dedi ki...

ana oğul muhabbetiniz daim olsun nihancım ... öncelikle rapor almak iyi bişey değil önce sağlık ama madem alınmış bir rapor var her anın tadını çıkarmak şart besbelli...değilmi ama... malesef günümüzde tasarım incik boncuk ...malum her kursta üç beş ay geçiren başımıza tasarımcı oluyor... evet içten gelen bir olgu yetenek ama üzerine ne işlediğinde çok önemli... boşunamı gidip okuduk biz bu okulları ..bazen hakkaten boşuna gibi geliyor etrafta o kadar ses çıkaran ademoğlu var ki insan bazen kendinden şüphe ediyor... ben derim ki gene ve gene, bu güzel çizimlerden bizi mahrum etme ... emekliliği hiç bekleme... kendini mutlu etmeye devam et ..mcuks.. tekrar çok çok çok geçmişler olsun ..

OiP dedi ki...

o sağlam ve eğitimli gözün beni seçip, bağrına basmasına bi kez daha sevindim:))

oğlunla ne güzel geçiyodur zaman.. mutlu mutlu için limonatanızı... "oğluşla geçen tatlı zaman" hızlı iyileşmek için bie bir diyor doktorlar:))

New York'tan dedi ki...

Newyork'u gordun mu bilmiyorum ama buyuk gokdelenlerin arasından senin cizdigin turde yerler mevcut agaclar dikmisler , cicekler ekmisler , insanlar kendine o metal yıgını arasında bir bahce yapmıs :) cok sıcak bir cicim olmus ellerine saglık :)

Ne guzel tadını cıkar oglusunla gezmenin burası iki gundur yagmurlu ,soguk ,kasvetli.

beste dedi ki...

mor caydanliklara ayrica bayildim cok sevimli bircizim. Oglusa ise canim benim ne tatli bir cocuk leonardo bana boyle sorsa dunyalar benim olurdu:) sevgiler siki dostlara...

kara kitap dedi ki...

nasıl tatlı oluyor o sohbetler.oğluşumla sohbet ederken zaman su gibi akıp gider.tüm dertler yok olur o anlarda.insanın daha dün bedenimizden var olan o ufacık bedenin fikir sahibi olduğu ve sohbet ettiğine inanası gelmiyor.dünyadaki en yaratıcı eserimiz galiba çocuklarımız.hem bizden hem de özgün.çizimlerin bana inanılmaz bir huzur veriyor.bazen ben de kendimi aydınlık bir pencerenin önünde sallanan bir koltukta oturmuş gergef işlerken hayal ederim (nakış bilmiyorum bu arada).huzuru anımsatan bir görüntüdür benim için.tıpkı fincandaki robotun gibi.

Red Riding Hood dedi ki...

Allah muhabbetinizi arttırsın Nihan'cım. Çizimde çaydanlık ve fincan takımındaki beyaz spotlar ne şirin olmuş :)

A-H dedi ki...

ne guzel ve sicacik bir bahce olmus o oyle :)

oglusunla gecen guzel gunlerin tadini cikar, muhabbetiniz bol olsun ;)

Selen dedi ki...

aa, neden uzaklastiriyorsun o dusunceleri kafandan? birak yavas yavas sekillensinler, hayal kur, zamani geldiginde gercek olur ne de olsa :)
sevgiler

sirâr dedi ki...

oh ne güzel. hüznümüzü dağıtan koca bir tebessüm. afiyet olsun güzel anne ve oğula...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Nihan'cım çay sevmesem de öyle güzel yazmışsın ki sanki karşılıklı konuşuyoruz. Bu arada canım bak ayarlara gir yorumlardan kelime doğrulamayı hayır yap çile o bizlere :) ve yorum alanını pop up sayfa yaparsan diğer yazılarında sıkça okunur, böyle yorum yaz geri dön bak çile bilesin :)

Berceste dedi ki...

O limonatali kahvaltilara biz de katilabilir miyiz :) Ne yedigini, ne ictigini bilerek, keyif alarak ne guzel... Mutlulugunuz daim olsun, hastaliklar sizden uzak olsun!

* YeLiZ * dedi ki...

ama gercekten new york olmus ve eminim ki New Yorklular cizdiklerini gorseydi,bayilirdilar ! :)

Bu arada pumkin cekirdekleri icin gec kalmadin,daha yeni yeni aliyoruz ve yanilmiyorsam Mayisayinda ekeceksin.Ister misin?

Nihan SARI dedi ki...

Kutupcum,
sen kendinden şüphe etme.Gayet yetkin bir zekaya sahipsin.Emin ol.Bu arada ne okuduğunu çok merak ettim.

Oip im,
sen beni az mı bağrına bastın blog dünyasına ilk adım attığında. Sen yeteneklisin.seni kimsenin bağrına basmasına ihtiyacın yok canım.

Şeymacığım,
bilmem mi New York un gökdelen teraslarını.canım evet oğluşla tadını çıkarıyorum havaların..

Besteciğim,
çok teşekkürler.emini Leo neler söylüyordur.Niyan teyzesi öpsün gözlerinden.

Karakitapcığım,
senin de yazdıklarını ben çok seviyorum.yazılarından, kelimelerinden ne kadar dolu bir insan olduğunu anlıyorum.

RRHciğim,
Allah kuzunla senin de muhabbetini arttırsın canım.teşekkür ederim çok.

A-Hciğim,
seni merak ediyorum bu aralar biraz kendine döndün sanki.tüm cıvıltılı halinle geri dönersin umarım canım.

Selenciğim,
haklısın.bu tavsiyeye uyacağım.sarıldımmm.

Sirarcığım,
oğluma gel bloga fotoğrafımızı ekleyeyim diyorum.hayır bu benim kararım diyor.minik insanlar çok komik oluyor.:))

Edacığım,
umarım birgün karşılıklı çay içeriz.sevgiler.çabuk dön.

Berceste,
çok teşekkürler ve amin,hepimizden.Beklerim kahvaltıya tamam mı?

Yelizzzzz,
istemem mi.harika,tabiki isterim.mailine adresimi göndereceğim.çok teşekkürler.

neval dedi ki...

hayatınızda özen var görebildiğim kadarıyla her alanda işte,karşılıklı ilişkiler ve ailede
selamlar