31 Ekim 2010 Pazar

Autumn in Orange Village


Her mevsim güzel ama sonbaharın ayrı bir havası var. Yeşil ile başlayıp sarı, turuncu, kırmızı ve kahverengi ile devam eden renkleri, savrulan yaprakları, çoğalan yağmurları, insanın içine tatlı ürpertiler salan serinliği...Daha da değerlenen ve yarattığımız minik mutluluklarımıza eşlik eden kahve, çay ve battaniye.
.
İllüstratörlerin çizimlerinde sıkça ve çokça kullandığı, Sindrella'nın sevimli balo arabası olup gönlümüze iyice yerleşen yusyuvarlak ve tupturuncu balkabakları. Sonbaharın renklerini ve formlarını sevmemek mümkün değil. Ve insanın hayalgücüne kattıklarını.
 

12 yorum:

kirazsevdasi dedi ki...

ne guzel bir haber bu :)

ben de cok severim sonbahari, gecen gun, arabayla sokaga cikarken, yapraklar dokuluyordu ve ruzgar sayesinde done done dusuyordu.
sanki bir film sahnesi gibi muhtesemdi.

mutlu haftalar.

Sittirella dedi ki...

İmrendim.
Tebrik ederim :)
Ne güzel emeğinin değerinin bilinmesi.
Şimdiden kolay gelsin, yabancı dostların için bir kaç kelime yazma fikri harika, bence uygula.

beste dedi ki...

ne guzel haber bu Nihan:) cok sevindim cok iyi bir zamanlama olmus daha nice guzel haberlere

New York'tan dedi ki...

Tebrikler, cok sevindim bu habere :)
Gecis donemlerini diger mevsimler kadar sevmem :) ama ayri bir gorselligi var tabii son baharin :)

Deli Anne dedi ki...

maşallah, allah daha da arttırsın sevenlerini, resimlerini isteyenlerini.. ne hoş valla, hakkaten imreniyor insan.. çizim işi bambaşka bir keyif.. benim de sevdiğim ama çok basit yapabildiğim.. keşke "New York'da Nakış" çizimine link verseydin.. merak ettim doğrusu.. sevgiler, kolaylıklar.

Calanon dedi ki...

Harika! Cok sevindim bu habere, daha nicelerine.

Deli Anne dedi ki...

bir de; Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Seninle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

OiP dedi ki...

"her blog, sahibinin hazinesi" ne güzel laf:))
tebrikler Nihan'cım. Bu sekilde keşfedilmesi eserlerinin ayrı bir mutluluk olsa gerek. Renklere, derinliğe, o yaptığın renk oyunlarına hastayim:))

A-H dedi ki...

insanin emeginin karsiligini almasi ve degerinin bilinmesi kadar guzel baska birsey yok bence, cok sevindim Nihancim :)
bu ciziminde harika olmus yine, nasil daldim gittim ayrintilara...

kutupayusu dedi ki...

süper bir haber bu nihancım ...ben çizecekmişim gibi heyecanlandım ..umarım onlarıda bizimle paylaşırsın ... yolun açık olsun :)

NzN dedi ki...

niyyaannn!!!
ne güzel haber bu böyle!! bu blog alemi bir garip! beni benden aldı...
şimdi senin bu iş haberin beni ciddi ciddi mutlu etti :)
ellerine sağlık. bu da pek cici diğerleri gibi....

Nihan SARI dedi ki...

sevgili dostlar,iyi ki varsınız.çok teşekkür ederim.hepinizi çok seviyorum.:)))))