18 Eylül 2010 Cumartesi

Robot Ordusunun Süngüsü Düşmüş Komutanı

Hani benim arkamda koca bir robot ordusu var ya ve elimde parıldayan süngülerim... İşte orduyu dağıtmak, beni aciz bir hale getirmek isterseniz önüme çocukları koyun. O anda süngüler iki yanıma düşer ve robotlar beni terkeder. Hayattaki zayıf noktam çocuklar çünkü.
*
Mail adresime gönderdiğiniz e postalar blogumu kapatma kararımdan vazgeçirdi beni. Ufak bir kaza geçirdim ve önemsemedim. Bir süre sonra dünyayı yarım görmeye başlayınca hiç de ufak olmadığı anlaşıldı. Üç saat süren zor bir ameliyattı. Neyse... sorun değil. Ameliyattan çıkınca yazmak çizmek zor olabilir diye düşündüm. İlk defa çok sevdiğim şeyler bana hiç birşey ifade etmez oldular. Sorun çocuklar.:((
*
Otuz küsür e posta var mail adresimde. Tanıdık tanmadık bloggerlar "Nihan neredesin? Ameliyat mı oluyorsun? Haberlerini bekliyoruz." diye yazmışlar. Çok şaşırdım ve mutlu oldum. Hatta artık çizemem, gözümü korumam gerek diye düşünürken yukarıdaki çizimi yapıverdim. Bir kere bile iletişimimin olmadığı insanların "Nihan" diye hitap etmesi ayrıca mutlu etti beni. Samimiyetiniz için teşekkür ederim. En kısa sürede hepsine cevap yazacağım.
*
Çizimden anlamışşınızdır. Kanepede yatan benim. Robotları gönderdim. Zaten canı sıkkın bir komutanı onlar da istemez. Romanların müsvettelerini de savurdum, verdim rüzgara. Şu an benim için bir anlam taşımıyorlar. Ameliyattan değil, sorun çocuklar.:'(

20 yorum:

beste dedi ki...

canim ne zor gunler gecirmissin, cok gecmis olsun. Komutanlarda hastalanir ama sonra gecer eskisinden saglikli canavar gibi olurlar. Kucak dolusu sevgiler sana ve minik kahramanlara:)

Açalya dedi ki...

ne kazası, ne oldu yahu? geçmiş olsun, kızım kahve içcez daha yahu!

sirâr dedi ki...

sana mail attım dönmedin. oip'e mail attım haberin vardır dedim dönmedi. numaran olsa arayacaktım.seni çok ama çok merak ettim. umutsuzca blogrolluma bakarken, bu postla kulaklarıma vardı dudaklarım. ameliyat olacağını başka bi yerde görmüştüm ve senin için çok dua ettim. nihayet iyisin...şükür.

OiP dedi ki...

Nihanım civanım:)
ben dedim sana, iyi olursun çizersin diye;))
iyi olacaksın iyi!!! tüm güzel dileklerimiz seninle:))
yat dinlen ve iyileş hemen... varsın Eylül olmasın, n'apalım:))

@sirar, yorumda görünce şaşırdım. baktım "junk"ta notun. kusura kalma, yazıyorum.

A-H dedi ki...

Nihancim cok gecmis olsun, bak buralara gelecek ve yine cizecek kadar iyi olman bile buyuk birsey :)
Sen yine de cok yorma kendini goy sakaya gelmez, biraz zaman tani kendine, arada da bize iki satir yazip ben iyiyim de o bize yeter ;)
Cok iyi bak kendine lutfen, tekrar cok buyuk gecmis olsun.
operim cok

kutupayusu dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun... önce sağlık tabikide... ama hala çizimler blogta yayınlandığına göre olay hakkaten ii günlere teslim olmuş demektir..sen genede fazla yorma bünyeyi...kendini şımartıp dinlendirmeye bak... olsun biz bekleriz... çok öpüyorum ... (istediğin kurabiye olsun canım... ayıpsın...bildiğim herşeyi yaparım .)

New York'tan dedi ki...

Cok Cok gecmis olsun Nihan, cabucak iyilesirsin insallah.
arada ufak da olsa haber alalim senden ok :)

kara kitap dedi ki...

yaşasıın nihan geri dönmüş :)))) (ağzı kulaklarında kara kitap) hem de yeni bir çizimle.ben de bugün bütün gün kanepede böyle ikamet ettim.biraz önce kalktım.

NzN dedi ki...

oh bee!! korktum wallaha ameliyat haberini alınca. anlayamadım da neler olduğunu. şimdi iyi haberleri okuyunca iyi geldi... inan hastanede babamın yanında aklıma düştün de içim bi hopladı...
en önemlisi sağlık bu hayatta gerisi boş...
zamanla bomba gibi olursun kii sen bombaya giden yola girmişsin bile bu çizim o yeni ameliyatlı gözden çıktıysa ispatlamış oldun başarını bir kere daha:)
en kısa zamanda her şey geri de kalır umarım canım benim.
yapabileceğimiz bir şey olursa gönderiver bir robotla haber lütfeen...
öpüyorum kocaman ve en acilinden şifalar diliyorum sana.

çikolata kitapçısı dedi ki...

geçmiş olsun. döndüğünü görmek güzel. :)

gSd dedi ki...

geçmiş olsun
hemencecik geride kalsın...

Bugday Tanesi dedi ki...

Geçmiş olsun :(

Nevin dedi ki...

Sevgili Nihan,

cok cok gecmis olsun canim.. bir an once sagligina kavusmani butun kalbimle diliyorum.. xx

Selen dedi ki...

Cok gecmis olsun. Umarim hersey en kisa zamanda yoluna girer.

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda iyileşirsiniz ve her şey yoluna girer.

Adsız dedi ki...

Güzel ve tatlı Nihan hanımcığım nazarmı değdi gelmiş geçmiş olsun

Tülay İnceoğlu

Adsız dedi ki...

Sevgili Nihan Hanım eşim ve ben en kısa zamanda toparlanmanızı dileriz. yetkin taşkın

Nihan SARI dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim.yorumlarınız.mailleriniz ilaç gibi geldi.:))

Nihan SARI dedi ki...

hepinize çok teşekkür ederim.yorumlarınız.mailleriniz ilaç gibi geldi.:))

Red Riding Hood dedi ki...

Çok geç haberim oldu , çook :( Çizim koltuktaki kız yorgun ve hasta olsa (görünse) bile çok sıcak biliyormusun ? O battaniye yerdeki yumoş halı. Umarım herşey yolundadır ,nasıl oldu bu kaza hey Allah2ım ya :(