30 Ağustos 2010 Pazartesi

Üçleme

Son birkaç gündür, beni fazla rahatsız etmese de, etkisini hissettiğim iç sıkıntısının çaresini buldum. Kuzum yeni uykuya dalmışken ve şartlar müsaitken kafamı az da olsa dağıttım. Kahramanlarıma zaman ayırdım. Masanın üzerinde bekleyen, aldırmayan tavırlarla her yanından geçişimde "pıst! pıst!" diye seslenen, içi binlerce kelimeyle tıkış tıkış dolu kağıtlar, defter ve silgi ile kalem ilgi istiyormuş da ben anlamıyormuşum.
.
Uzun süredir çizmek istemiyorsam da , çizim ısrarla baskıcı tavrını :)) sürdürüyor. Bilmiyor ki hatırına sesimi çıkarmıyorum, yoksa zorla birşey yaptıramaz bana.:)) İstemiyor yazıma yaklaşmamı.
.
Çizimle yazım kıskanıyor birbirini.:) Sonra işin içine bir de zaman dahil olmuyor mu, hiç çekilmiyor.


11 yorum:

A-H dedi ki...

Nihan o ne guzel bir resim oyle :) buyuk ihtimalle esin ve sen diye dusunuyorum? nasil simsicak nasil guzel cizmissin bayildim ve cok kiskandim :)))
ellerine saglik, hep boyle sikica sarilin birbirinize ;)

Red Riding Hood dedi ki...

Ah Nihan'cım , keşke içimi kemiren tek sıkıntım çizimlerim yada beni bekleyen öğrenci notları vs olsaydı .Otobüsteyim Ankara'ya dönüyorum seni okumak mutlu etti beni.Çizimine diycek birşey yok zaten,sen bilyorsun :)

New York'tan dedi ki...

Kiskanmasinlar birbirlerini :), siraya girsinler , bizde hem okuyalim hem de cizimlere bakalim :)

kara kitap dedi ki...

yazın ne güzelmiş.kalemin de silgin de defterin de :)

Adsız dedi ki...

Nihan Hanımcığım yazınız ne güzel
çiziminiz ne kadar içten

Tülay İnceoğlu

Decaf Latte dedi ki...

o kadar iyi anliyorum ki seni nihan...
ben ortayi bulmak icin cizimlerimle yazilarimi ayni defterde tutuyorum bazen... kardes kardes anlasiyorlar birbirilerini kiskanmadan :) hihi

dunyada bir balık dedi ki...

ne kadar tatlı bir resim onlar ya :)

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Sarilsinlar birbirlerine,opussunler simsicak.Sonrada guzelce siraya dizilsinler.Ne gerek var kavgaya.!Ben onlarin her ikisinide cok seviyorum :)

Nihan SARI dedi ki...

A-Hcim,
eşime çizmiştim.o da komik bir çerçeveye koymuş.değişelim bu çerçeve güzel değil diyorum.sakın dokunma obenim diyor:)

RRHcim,
öyle çok derdimiz varki,ben anlatsam akşam olur.boşveeer:)mutlu olmana çok sevindim.

Şeymacım,
değil mi yani.ama bu aralar çizime ilgi yok.sevgiler.

karakitapcım,
silgimin üzerinde roger rabbit illüstrasyonu var:)eski bir çizerin klasikleşmiş çalışması.bulunca kapmıştım:)

Tülay Hanım,
bana nihan hanımcığım diye hitap etmenize bayılıyorum:)teşekkür ederim.

Canım Nily,
bayılıyorum ben öyle defterlere.çizimin yanında yazılanlara ve günlüklere.ne tatlı oluyorlar.

dünyada bir balık,
blogun uzun ömürlü olsun arkadaşım.teşekkür ederim.

Peri tozu'm,
hoşgeldin,uzun ara verdin.özlemiştim ben seni.:))

Dijital Günlük dedi ki...

Bir çizerin farkı bu :) Hayatı anlamlandırması, ifade etmesinin en güzel örneği çevcevedeki o mutlu çizim :)Çİzmek ayrı bir dünya ya... :)
Ayrıca, ailenizle birlikte güzel bir ramazan bayramı geçirmeniz dileğiyle, iyi bayramlar efenim...

gSd dedi ki...

çizimle yazım...
kıskanıyorlar birbirlerini kesinlikle katılıyorum
hele kuzular
dünyadaki herşeyden kıskanıyorlar annelerini...

bende yeniden enerji bulurum umarım
bu azılı 3lüyü kıskandırmak için