4 Temmuz 2010 Pazar

Foton Dalgaları


Yukarıdaki çalışmayı Orange Bubbles için yaptım. Kanatları onları diğer robotlardan farklı kılıyor. Çünkü organik bir tarafları var. (Umarım organik kelimesi aklınıza sebze ve meyveleri getirmemiştir. :D) Devasa bir şehirleri, gelişmiş bir medeniyetleri var. Dev şehri oluşturan dev yapıların içinde şu an yaşadığımız gezegenimizi herşeyiyle içine alabilecek büyüklükte şehirler var. Görünen kırmızı yansımalar yaşam kaynakları...Bazı yerlerine özellikle titreşim görüntüleri verdim. Robotlara ve fincanlara. Kuark ve foton dalgalanmaları oluşturdum kendimce.:))
Uzun süre yokum. Buraları çok özleyeceğim. Sizlere sormadım ama zamanı bir süreliğine durdurmak (!) zorundayım.:)) Kusura bakmayın. Farketmeyeceksiniz merak etmeyin.:))

14 yorum:

Açalya dedi ki...

Farkederiz yokluğunu.
Hayallerinin peşinden giden insanlar bence baştan kazanmışlardır. Olmasını istediğin şeyleri gerçekleşmesini dilerim.

kirazsevdasi dedi ki...

buyukannelerini cok kafadengi bulacaklarina eminim ben :)
kolay gelsin Nihancim, fazla ozletme.

kutupayusu dedi ki...

umarım kısa süreli bir ayrılıktır... gene bekleriz effem ...fazla özletmeyiniz : )

anne müdürü dedi ki...

çok güzel olmuş kanatlı robotlar:) şimdiye kadar gördüklerimin içinde artık favorim kanatlı robotlar oldu..devamını da çizer misin acaba?
tatile mi çıkıyorsun? gittiğin yerdede de çizersin belki?
sevgiyle,

Peri Tozu Fotograf dedi ki...

Cizimlerinde yazilarinda coook guzel.Okudukca okuyasim geliyor,olmazki canim :)

Nihan SARI dedi ki...

dostlar,
şimdi çıkıyorum evden.dönünce görüşürüz.

Nevin dedi ki...

Sen coktan evden ciktin sevgili Nihan :)) keyfini cikar, her nerede isen XX

Hayalbemol dedi ki...

Büyüdükçe çocukluğumdan uzaklaşmayı kabul edemiyorum. Hayaller hep o dönemdeki gibi taze kalsa, kaygılar sadece ağlamalarla geçiştirilse... Her şey basit, her şey saf olsa. Organik anlatılanlara güzel ve uygun bir tanım.
Uzun yolculuğunun mutlu geçmesi dileğiyle...

Burcu dedi ki...

hayallerinin peşinden gitmenin, denemenin heyecanını biliyor ve seni çok iyi anlıyorum umarım herşey istediğin gibi şekillenir ama sen yine de fazla kaybolma, özletme kendini olurmu :)) sevgiler

gSd dedi ki...

yokkende çiz dönünce yayınla
nasıl pazarlık ama :D

ben hiç mi hiç büyüyemedim
ben hiç mi hiç içinde bulunduğum hayata adapte olamadım
matematik çözebiliyorum diye güzel sanatları deneyemedim
istatistik okuyup
insan kaynakları üzerine çalışan 1 insan oldum!

hayat enteresan

Ashley dedi ki...

Nihan abla işini bırakıp istediğin işi mi artık yapacaksın ? Yoksa tatilemi gidiyorsun ? Çizim yhine çok güzel teşekkür ederiz paylaştığın için ama keşke açıklasaydın ne yapıyor olacağını seni merak edicem çünkü :(

Meral Erdoğan dedi ki...

postlarini print edip cantamda gezdiriyorum.

Nihan SARI dedi ki...

Şu an bulunduğum kafenin ahşap ağırlıklı bir dekorasyonu var.beyaz galvanizler içinde ortancaları bir de.kafenin sahibi olan bayandan rica ediyorum,oğlumun sütünü biraz ısıtmak için.siz verin ben yapayım diyor.teşekkür edip bilgisayarınızı kullanabilir miyim diyorum.tabi diyor,gülümsüyor.arkadaşım süt işiyle ilgilenirken kadın yanıma geliyor.bloguma bakıyorum diyorum ona.evimden uzakta olduğumu anlıyor.ayrılırken açık bırakmak geçiyor içimden.biliyorumki resimlerimi sever,arada sırada bakar.:)))

Açalyacığım,
kısa zamanda görüşürüz.teşekkürler.sevgiler.

kirazsevdası,
çok teşekkür ederim,kuzuyu öperim.

kutupayusu,
bekle beni döneceğim.

anne müdürü,
benim de favorim onlar.tabi ki çizerim.hem yazıyorum da.belki diğer kahramanlarımı da seversin.deniz,kum,güneş :)) evet.sevgiler benden.

Peri tozu,
romanın tümünü okusan çok seversin eminim.sevgiler.

Nevinciğim,
bekliyorsun beni değil mi.döneceğim.:))

Emre,
çok teşekkür ederim.organik kelimesini uygun bulmana sevindim.çünkü onu daha çok kullanacağım.

Burcucuğum,
hayaller tam gaz.ben de sizleri ve bloglarınızı özledim.

gSd,
harika bir pazarlık:))benim de matematiğim çok iyiydi.resim yaparken ve yazarken matematik ve fiziğin nimetlerinden az faydalanmıyorum.sevgiler.

Ashleyciğim,
canım evet üç haftalığına yokum.kaldı iki hafta.tatil ayrılığı.birgün işimi bırakacağım.kendimi bulduğum işi yapmak için.öpüyorum seni.

Meralllll,
benim tatlı arkadaşım.nasıl mutlu olduğumu tahmin edemezsin.


kaldı iki hafta.

olmadık işler peşinde dedi ki...

iyi tatiller Nihanım:))
çok iyi dinlen çokkk:D))