19 Temmuz 2010 Pazartesi

Ev Gibi Yer Yok

Dorothy haklı. Ev gibi yer yok. Uzun ama güzel bir Karadeniz ve Alaçatı tatilinden sonra dün evimize döndük.
Editörümle konuştum.

İkinci romanımı kurgulamaya başladım. Heyecandan ölecek gibi hissettim. Diğer yandan iki tane çizim yapmam gerekiyor. Aslında şu sıralar çizmek işime gelmiyor. Roman üzerinde daha da yoğunlaşmalı. Sıkışmayı hiç ama hiç sevmeyen biriyim ben.:) Buna rağmen kaplumbağa gibi hareket ediyorum.
 
Televizyonda ilk uzay oyuncağının 1927'de yapıldığından bahsediliyor. Bir roket. O zamanın çocukları 1969'da aya çıkan büyüklerdi, diyor anlatan. Yaptılar çünkü hayal etmişlerdi. Gerçek, hayalin ayak izlerini takip eder. Kulağıma çalınan bu cümleleri dinliyorum.
Tatilde birkaç çizim yapabildim ancak.Hepsi karakalem oldu. Malzemelerimi almayınca dijital çizim yapamadım. Kısa süreli çizimler. Üstteki tatildeki modumu anlatıyor. Alttaki şu birkaç gün, içinde olacağım durumu. " I hate." kısmını görmeyin lütfen.:D

8 yorum:

kara kitap dedi ki...

ikinci çizim benim işyerindeki halime benzemiş. :))

karadeniz ve alaçatı çok güzel değil mi?süper bir tatil olmuş.umarım herşey dilediğince geçmiştir.

hoşgeldin.seni özlemiştik.

A-H dedi ki...

hosgeldin Nihan ozlemisiz seni ve cizimlerini :)
Karadeniz ve alacati... ikiside hep gitmek istedigim ama gidemedigim yerler, umarim birgun...

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Haberleriniz çok güzel gerçekten. Hem gezmeleriniz hemde yeni kitabınız..
Herşeyin dilediğiniz gibi olmasını diliyorum bende.

sirâr dedi ki...

Sevgili Nihan, sen yokken çok ıssızdı buralar. Seni mi daha çok özledim robotları mı bilemiyorum :P Neyse dönmene çok sevindim. Facebook hesabı açmana daha da çok sevindim. Kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Çok heyecan verici. Normalde roman okumayı pek tercih etmesem de senin hayal gücünde yolculuğa çıkmak için sabırsızlanıyorum. Sevgilerimle...

olmadık işler peşinde dedi ki...

kitabını imzalarken orada olacağım:)) çabuk geçsin zaman!!!

Nihan SARI dedi ki...

kara kitapcım,
güzeldi gerçekten.çok teşekkürler.sevgiler.

A-Hciğim,
Alaçatı yı gezdirmek benden.sen gel yeterki.

O.K.A-MAVİ TUTKU,
çok teşekkür ediyorum,sağolun.

sirarcığım,
çok teşekkür ederim.beni çok mutlu ettin.hayalgücü yolculuğunu garanti edebilirim.:))

Oip im,
sonra kahve içmeye gideriz.konuşacak çok şey var.

Adsız dedi ki...

Nihan Hanım ben ve eşim mimarız.eşim çizimlerinizin hastası desem doğru ifade olur.umarız ileride beraber çalışma fırsatımız olur.
saygılarımızla.
Nilgün-Yetkin TAŞKIN

Nihan SARI dedi ki...

Yetkin Bey,
mimarlığın harika bir meslek olduğunu düşünüyorum.çizimlerimi beğenmenize ayrıca çok mutlu oldum.sizlerle çalışmayı çok isterim. Nilgün hanıma ve size sevgi ve saygılarımı gönderiyorum