25 Nisan 2010 Pazar

Robots, Doodles and Orange Bubbles

Evde küçücük bir robot koleksiyonum var. En son kardeşim Wall-E'yi aldı. Onları sevmeye ne zaman başladığımı hatırlamıyorum. Galiba teknoloji ve bilime olan ilgimle alakalı. Bu sevgi sağda solda minik karalamaların artmasına neden oluyor.
Hayatta hiçbir zaman idollerim olmadı. Sadece cüzdanımda dokuz yaşımdan itibaren Walter Disney'in kadim dostu Mickey Mouse'la yan yana bulunduğu siyah- beyaz bir fotoğrafını :)) taşıdım. Küçük bir çocukken hayal ettiği muhteşem dünyasını yetişkinliğinde gerçeğe dönüştürdüğü için galiba.
O yüzden robotlar ve karalamalar.Turuncu baloncuklara gelince, onlar şu an Dünya'yı terketmeye devam ediyorlar. :))
Yukarıdaki resmi karalarken XV. yüzyılda İstanbul Topkapı Sarayı'nda yaşayan ve yağlıboya resimler yapan bir Osmanlı sultanını düşündüm.

15 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba Nihan. Önceleri bloğun adı bana çok ilginç gelmişti. Bu yazın açıklıyor. (Orange Bubbles hariç).
prenses şimdi ne çiziyor:)
YETKİN

Crebro dedi ki...

Sonunda çizimlerinle ve yazılarınla tanışmak ne güzel. Devamını bekliyorum.

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Yetkin,yağlıboya robot çalışması için karakalem eskiz çiziyor.:)


Meltem,teşekkürler.kaçınılmaz sondu.:)sevgiler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

:)) ne güzel bir çizim. oturmuş bi de ciddi ciddi robıt çiziyor bizim sultan:D))

ElfAna dedi ki...

Cizimleriniz ilgimi cekti. Izmir' den de bir merhaba. Bol sans diliyorum

Pino dedi ki...

hayırlı olsun :) benimde kitaplarım defterlerim hep çizimlerimle doluydu:)
sevgiler çok:)

Açalya dedi ki...

oip ile birlikte seni de izleyecegim demek ki! cok guzel! tebrik ederim blog icin...cizmeye devam!

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

oip im,sultanın sarayında yaşıyor model robot.sadece sultan biliyor.15.yüzyılda,üstelik hissedebilen bir robotun herkesçe bilinmesi sakıncalı olabilir.:)


ElfAna,demek aynı memlekette yaşıyoruz.çok sevindim.teşekkürler.


pino cum her yere çizme potansiyelimiz var.;)sevgiler.

Açalya,hoşgeldin.teşekkürler.sevgiler.

Yelish dedi ki...

Merhaba
Simdi OIP;nin sayfasinda gordum , dedigi kadar varmis.
Takipcinim artik ! :))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Yelish,yaşasın çok sevindim geldiğine.taaaaa abd ye sevgiler.:)

sirâr dedi ki...

'Oipcim tanıtım yazısı yazmadan keşfetmiştim ben' gibi bir havaya girdim.Normal midir? :))Crebroya yazan Nihan'ı da hep merak ediyordum.Memnun oldum ziyadesiyle.
Bu çizimi çok beğendim.Geleneksel olanla modernin sentezlenmesi en sevdiğim şeylerdendir.Ellerinize sağlık.Sevgiler...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

canım,işte gördüğün gibi Allah ın kulu bir nihan ım.tatlı oğlunu çok öpüyorum.ben de bloguna baktım bol bol.ben de eski ve yeniyi bir arada kullanmayı çok severim. sevgiler.

Meral Erdoğan dedi ki...

emirates havayollari'nin bir ucaginda beni ziril ziril aglattiktan sonra ne cok istemistim ben de bir wall-e almayi... simdi alirsam sizi hatirlatacak :)

MorKoyun dedi ki...

Hi. Ben de geliyorum buraya, hayirli olsun iyki yazip ciziyorsun ve yeniden pardon:) ayrica prenses de solak, yasasin:)

burcu d. dedi ki...

LOVE your illustrations! cok güzel olmuslar!