8 Nisan 2010 Perşembe

Burası güzelmiş.



Benim tatlı, minik ve iddiasız blogum. Güzel bir bahar sabahı hayat buldun. Ömrün uzun olsun. Hadi bakalım!!
Bazen okuduğum kitaplara anlık çizimler yapıyorum. Yüzlerce sayfası olan kitaplarda beş, altı çizimim oluyor genelde. Özellikle yanımda kağıt olmadığı zamanlarda kullanıyorum kitap sayfalarını. Çoğu zaman arkadaşlarım okuyacakları kitapları, ısrarla önce benim okumam için baskı yapıyorlar. :))
Bu çizim, benim kitap karakterlerimden biri. Bu aralar okuduğum kitabının sayfalarından birine çizmiştim.

16 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Nihan. Bannerın çok güzel olmuş. resimlerin bir duruşu var. robot tam anlamıyla kendi karekterini yaratmış olgun görmüş geçirmiş bir ifadeye sahip. yani ona vermek istediğin kişiliği tam olarak anlatabilmissin. bende robotlara ve futurizme oldukça meraklıyım. ama senden bir farkım var benim resim konusunda hiç yeteneğim yoktur. her iki çalışmanı da çok beğendim. çalışmalarının devamını diliyorum. sevgilerle
Yetkin TAŞKIN

Adsız dedi ki...

Ne güzel resimler, emeğinize sağlık. Arkadaki kitap görüntüsü nasıl oluşturuldu. Sevgilerle
Büşra

Nilüfer dedi ki...

Sevgili Nihan... Heycanla devamını bekliyorum... İyi şanslar dilerim bu blog dunyasında... :)
::decafLatte::

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Yetkin,çok teşekkürler.yorumun beni çok mutlu etti.


Büşra,çok teşekkür ederim.aslında onu kitap sayfasına çizdim.bu yüzden öyle görünüyor,yazdığım gibi.:))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Canım Nilüfer,çok,çok teşekkürler.çocukları öpüyorum.sevgiler.

olmadık işler peşinde dedi ki...

Heyyy master!!!

Ve evet işte burdasın sonunda:))) öncelikle hoşgeldin diyorum, ev sahibi olduğum için değil de senden önce buralarda mesken tuttuğum için;)

merakla bekliyordum çizimlerini ve evet gerçekten harikalar:)) o eller, duruşlar falan nasıl gerçek.. dediğini daha iyi anladım şimdi;))

izleyiciler için de eklemeni yapsan oradan takip ederiz hem:))

sevgiler:))

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

canım arkadaşım,hoşbulduk.sen çok iyi bir ev sahibi olduğun için buralara gelmeye cesaret ettim.:)izleyicileri çok sonra ekleyeceğim.o kadar yeniyimki.çocukları ve seni öpüyorum.sevgiler.

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

canım özledim seni.hep aklımdasın.

sirâr dedi ki...

çok hoş...devamını bekleriz.hoşgeldiniz :)

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Sirâr,hoşbulduk ve çok teşekkürler.güzel yorumun sayesinde burada olmaktan daha çok mutluluk duydum.sevgiler.

Meral Erdoğan dedi ki...

hosgeldiniz, iyi ki geldiniz nihan :) yeni cizimleri heyecanla bekliyorum...

sevgiler,

Red Riding Hood dedi ki...

Hoşgeldiniz,sizide zevkle takip edeceğiz desenize.Pek sık internete girmesemde,fırsat buldukça izlerim sizleri.Blog aleminde yolunuz açık olsun.Kucak dolusu sevgiler
A.B

Kremali'nin annesi dedi ki...

Crebro'ya o guzel yorumlari birakan, OIP'in ayaklarini yerden kesen sizdiniz demek:)

Hosgeldiniz sefalar getirdiniz...

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

Meralcim,çok teşekkürler.çizimlerini çok seviyorum.saç renginin gerçek olduğunu hayal ediyorum.:)


Red Riding Hood,çok teşekkür ederim.ben de sevgilerimi gönderiyorum.:)


Kremali'nin annesi,sıkı sıkı sarılıyorum.teşekkürler.

Meral Erdoğan dedi ki...

nihan, cok mutlu oldum... tamam öyle hayal et :) ama degil ve cok sıkıntılı bir iliski var aramizda :)

pasakli_tanrica dedi ki...

Bende çizimi çok seviyorum ama niyeyse uzun zamandır çizmiyorum bıraktım çizimlerin çok hoşuma gitti. Umarım bigün bende böyle çizebilirim